پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۶۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان‌جنوبی از اعطای تسهیلات کم‌بهره به بسیجیان و متقاضیان در راستای حمایت از کالای ایرانی خبر داد.

شعار سال: سردار علی قاسمی اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران سه پایه اساسی مردم، رهبری و مکتب اسلام را داریم.

وی افزود: در این نظام رهبری با وجود حضور سایر مسؤولان به مردم متکی هستند و مردم نیز به مقام معظم رهبری اعتماد دارند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ارتباط بین مردم و رهبری بسیار مهم است، گفت: مردم در جامعه نقش کلیدی و اساسی دارند و نظام برای مردم به وجود آمده است.

قاسمی افزود: در موضوع حمایت از کالای ایرانی که مقام معظم رهبری مطرح فرمودند ایفاکننده اصلی نقش مردم هستند چرا که حجم قابل توجهی از خرید و استفاده توسط مردم است و لذا تأکید بیشتر، خطاب و در نهایت انتظار از مردم است.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری مسائل را به اهم و مهم تقسیم می‌کنند و در این تقسیم‌بندی چالش‌های فرهنگی و اجتماعی مهم است اما اهمیت آن به اندازه مسائل اقتصادی نیست چرا که امروز بحث اقتصادی در همه بخش‌ها نمود دارد و یا به نوعی اثرگذار است و لذا ایشان اولویت را به بحث‌های اقتصادی و از جمله حمایت از کالای ایرانی دادند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: چند سال است که مقام معظم رهبری ضمن توجه به فرهنگ، اقتصاد را در اولویت قرار داده‌اند و به این دلیل است که اولویت کار دشمن در مسیر ضربه زدن اقتصادی است.

قاسمی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور از مشکلات فرهنگی بیشتر است، گفت: در تحقق شعار سال عقب هستیم و هنوز اولویت کار قرار نگرفته است.

وی افزود: متأسفانه با مشکلاتی که ایجاد می‌شود و عدم اعتقاد و عدم باور عده‌ای تاکنون عملکرد صددرصد مثبتی در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در جامعه نداشتیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کارگزاران، مسؤولان، دولت و حتی بخشی از مردم عملکرد پایینی داشته‌اند، گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی صحبت‌های زیادی شده و همایش‌های متعددی برگزار شده که همه تئوری بوده و آنچه که میدانی و تاکتیکی باشد و در سطح جامعه پیاده شود کمتر بوده است.

قاسمی تصریح کرد: امیدواریم بر اساس چارچوب فرمایشات مقام معظم مدل اجرایی اقتصاد مقاومتی تهیه شود چرا که در بحث مبناها و راهبرد مشکلی نداریم و تنها باید مدل اجرایی ایجاد شود.

وی ادامه داد: چندین سال است که در بحث حمایت از کالای ایرانی فعالیت‌هایی را شروع کرده‌ایم و البته واقعا بسیج و سپاه در این زمینه تنها است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: چندین سال است که ابلاغ عدم خرید جنس خارجی را داریم و تلاش بر خرید کالای ایرانی در مجموعه بوده و در نیروهای مسلح استفاده از کالای ایرانی در حد مقدور، وجود دارد.

قاسمی با اشاره به اینکه در بحث صرفه‌جویی نیز در این مجموعه کار شده و برنامه‌ریزی‌هایی داریم، افزود: در موضوع تولید به بسیجیان و افراد داوطلب برای تولید و اشتغال وام اعطا شده است و امسال نیز برای اشتغال و حمایت از کالای ایرانی به بسیجیان وام کم‌بهره اعطا خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 7 فروردین 97، کد مطلب: 13970107000597: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
0
0
کالا های ایرانی از کیفیت مناسبی نسبت به نمونه های خارجی برخوردارند ؛ باید تبلیغات بیشتری برای آن ها انجام بگیرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین