پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۱۸۵۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۲
استان‌ها لزوم فرهنگ‌سازی تغییر رفتار مصرف‌کنندگان در کنار ارتقای کیفیت کالای ایرانی اقتصاد ایران: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: فرهنگ‌سازی تغییر رفتار مصرف‌کنندگان و ارتقای کیفی تولیدات توسط کارفرمایان باید هم‌زمان و دائمی باشد.

شعار سال: تقی نوربخش شامگاه دوشنبه در آیین انعقاد تفاهم‌نامه احداث بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی، فرهنگی و تفریحی جنوب کشور در شهرستان جم ضمن تبریک آغاز سال جدید به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان اظهار کرد: حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی جهت‌گیری عمده کشور در سال جاری خواهد بود و این سازمان نیز در راستای تحقق فرمایشات رهبری برنامه‌ریزی و گام برمی‌دارد.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های تولید کشور و حمایت از تولید داخلی زمینه ارتقای خدمات سازمان تأمین اجتماعی به جامعه 42 میلیونی زیر پوشش را محقق می‌سازد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر لزوم تغییر نگاه و رفتار مصرف‌کنندگانی که به کالای ایرانی اقبال نشان نمی‌دهند، گفت: فرهنگ‌سازی تغییر رفتار مصرف‌کنندگان و ارتقای کیفی تولیدات توسط کارفرمایان باید هم‌زمان و دائمی باشد و این سازمان، می‌تواند هم‌عرض دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای در این حوزه‌ها نیز نقش‌آفرینی کند.

نوربخش با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای احداث درمانگاه تأمین اجتماعی شهر جم اظهار کرد: احداث درمانگاه تأمین اجتماعی جم به دلیل عدم همکاری شهرداری جم متوقف مانده است.

وی افزود: من تعجب کردم وقتی شنیدم شهرداری جم برای احداث یک ساختمان درمانی عام‌المنفعه تقاضای پرداخت 400 میلیون تومان کرده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: در هیچ جای کشور چنین چیزی را شاهد نبوده‌ام و با توجه به نگاهی که در وزارت خانه برای توسعه مراکز درمانی وجود دارد امیدواریم شورا و شهرداری جم همراهی لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شهر جم یکی از مطالبات جدی 40 هزار نفر از جامعه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی در این شهرستان است که انتظار داریم شهرداری و شورای شهر جم همکاری لازم را داشته باشند تا هر چه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری این پروژه مهم برای مردم جم باشیم.

نوربخش با بیان اینکه تغییر شیفت و ارتقای سطح درمانگاه ‌ای جنوب استان بوشهر امکان‌پذیر است، بیان کرد: امکان شبانه‌روزی شدن درمانگاه کنگان وجود دارد اما وجود پزشک متخصص در درمانگاه شهرستان دیر امکان‌پذیر نیست چون ساختمان درمانگاه بندر دیر استیجاری است و شرایط مناسبی ندارد.

وی با اشاره به وضعیت بیمارستان عسلویه، گفت: سی‌تی‌اسکن عسلویه در حال احداث است و بیمارستان شهرستان عسلویه نیز جز بیمارستان‌های 32 تخت خوابی در حال گسترش است که به زودی در عسلویه نیز این طرح اجرایی خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری اقتصادی ایران ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب: 1145580 ، www.econews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
0
0
فرهنگ سازی ها بهتر است در همین صدا و سیمای خودمان به جای پخش اخباری که به شکاف در گروه های جامعه دامن میزند انجام بگیرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین