پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۴۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
رئیس اتاق اصناف گفت: ساماندهی یک میلیون و سیصد هزار واحد صنفی فعال در نظام توزیع رویکرد اصلی اصناف برای حمایت از کالای ایرانی است.

شعار سال: علی فاضلی گفت :عملکرد منفعلانه نظام توزیع در عرصه کالای ایرانی باید اصلاح شود و در این راستا محدود کردن و تغییر نوع فعالیت تعدادی از واحدهای صنفی در کنار تجمیع سرمایه ها و تشکیل شرکتهای علمی در مجموعه نظام توزیع در دستور کار اتاق اصناف قرار دارد تا از این طریق زمینه برای تحقق شعار سال است.

وی افزود: در صورت تحقق این برنامه ها و ساماندهی نظام توزیع برای عرصه کالاهای ایرانی به جای کالای خارجی از طریق اعمال مشوق هایی می تواند به حمایت جدی از کالای ایران امیدوار بود.

فاضلی خاطرنشان کرد: اتاق اصناف ایران حمایت از کالای ایرانی را از سال گذشته با ایجاد کمپین هایی در حمایت از کالاهای داخلی آغاز کرده است و با تقویت این تشکلها و تقویت بازاریابی در واحدهای تولیدی، تولیدات ایرانی می تواند جایگاه خود را در بازار از کالاهای خارجی بازپس بگیرند.

وی تاکید کرد : واحدهای تولیدی برای ماندگاری در عرصه رقابت چاره ای جز بازنگری جدی در سیاستهای بازاریابی خود ندارند ضمن اینکه در این روند حمایت مصرف کنندگان نیز نقشی تعیین کننده خواهد داشت روندی که در نهایت به ارتقای کیفیت تولیدات منجر خواهد شد.

وی خواستار اصلاح ساختار نظام بانکی در جهت حمایت از تولید شد و تاکید کرد :۶۵۰ هزار واحد تولیدی کوچک و متوسط مزیت های مناسبی در بخش هایی همچون تولید پوشاک، کیف و کفش و ساختمان ایجاد کرده است که در صورت تقویت این مزیتها می توان بخش مهمی از اهداف اشتغال را محقق کرد.

فاضلی خواستار برخورد قاطع با پدیده قاچاق برای حمایت از کالای ایرانی شد و خاطرنشان کرد :آمارهای رسمی حاکی از قاچاق ۱۶ میلیارد دلاری کالا است، روندی که انگیزه ها برای سرمایه گذاری در تولید را کمرنگ کرده است ضمن اینکه قوانین نیز باید در جهت حمایت عملی ازتولید و کارآفرینان تغییر کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب:4258700، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
0
0
16 میلیارد دلار قاچاق یعنی ضرر 16 میلیارد دلاری صنعت کشور که به ورشکستگی بسیاری از صنایع ریز و درشت منجر شده
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین