پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۰۷
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت:‌ اختصاص سه درصد از مالیات بر ارزش افزوده پرداختی توسط واحدهای فعال در شهرک های صنعتی به خدمات رسانی در این شهرک ها در لایحه برنامه ششم توسعه پیش بینی شده است.

شعارسال:‌ علی یزدانی در بازدید از شهرک صنعتی آباده افزود:‌هم اینک شهرداری ها از درآمد دریافتی از ارزش افزوده ، خدمتی به شهرک های صنعتی ارائه نمی دهند که در صورت اختصاص سه درصد از 9درصد این درآمدها به شهرکهای صنعتی ، شاهد تحول مناسب در ارائه خدمات خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اصلاحیه این قانون در قالب برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است، حمایت نمایندگان مجلس از این اصلاحیه قانون را خواستار شد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ این سازمان تفاهم نامه ای با اتاق اصناف کشور با هدف ساماندهی واحدهای صنفی مستقر در شهرها امضا کرده است که بر اساس آن، افزون بر 2 میلیون و 800 هزار واحد در قالب شهرک های صنفی و خوشه های صنعتی ساماندهی می شوند.

یزدانی در ادامه با اشاره به برنامه های دولت در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: محور اجرای این برنامه ها ارتقای توان رقابت پذیری بنگاه های صنعتی است .

وی با بیان اینکه از 952شهرک صنعتی موجود در کشور در 770شهرک صنعتی ، زمین به متقاضیان وسرمایه گذاران واگذار می شود گفت:ما پول زمین از سرمایه گذاران نمی گیریم وآن مبلغی که از آنها دریافت می شود نیز حق انتفاع است که شامل هزینه های انجام شده برای خدمات زیربنایی است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین استان فارس را از استانهای مهم در زمینه وجود شهرک های صنعتی اعلام کرد وگفت:از 70شهرک صنعتی مصوب در فارس ، واگذاری زمین در 61شهرک صنعتی انجام می شود.

یزدانی در ادامه با اشاره به وجود زیرساخت های موجود در شهرک های صنعتی شمال فارس گفت: از هر تصمیم و برنامه و طرحی که در راستای افزایش جذب سرمایه گذار در این شهرک های صنعتی اتخاذ شود ، حمایت می کنیم.

شهرستان آباده در فاصله 274 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 21آبان1395، کدخبر: 82303370: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین