پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۴۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
جلسه مشترک استاندار خوزستان با خانم دکتر ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست در سازمان محیط زیست کشور برگزار شد.

شعارسال: این جلسه به منظور بررسی آخرین وضعیت مشکل گردوغبار و عدم اجرایی شدن تخصیص بودجه مقابله با ریزگردها و همچنین بررسی مشکلات زیست محیطی شهرک های صنعتی برگزار شده است.

دکتر شریعتی از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خواست جهت تخصیص اعتبار مقابله با ریزگرد ها و تصویب لایحه آن در دولت تلاش خود را مضاعف کند.

استاندار خوزستان با اشاره به برنامه های مقابله با ریزگرد ها از عدم اجرایی شدن این برنامه ها ابراز نارضایتی کرد و این امر را باعث نارضایتی مردم دانست. استاندار از تهیه لایحه ارائه خسارت ریزگرد ها توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ارسال آن به دولت خبر داد.

استاندار از خانم دکتر ابتکار خواست تا با دقت نظر از مطرح شدن لایحه حمایت کند و نسبت به موافقت دولت با تخصیص اعتبار مقابله با ریزگرد ها و خسارات سیل فعالانه برخورد کند.

استاندار خوزستان با اشاره به پیگیر های لازم برای تحویل بیمارستان نیمه کار صنایع فولاد گفت:در برنامه ریزی انجام شده این بیمارستان با مشارکت ستاد اجرای فرمان حضرت امام بعنوان بیمارستان فوق تخصصی تنفسی تکمیل خواهد شد.

دکتر شریعتی اولویت دولت تدبیر و امید را رفاه و رضایت مردم خوزستان دانست ولی برای دستیابی به این خواسته مسئولین برنامه ریزی و بودجه دولت نیز باید گام های جدی بردارند.

همچنین در این جلسه در جهت رفع مشکل شهرک های صنعتی شماره پنج اهواز و شهرک صنعتی اندیمشک ، مسیر جاده جدید مسجدسلیمان و مشکلات زیست محیطی شرکت های نفتی در تالاب هورالعظیم مورد بحث بررسی قرار گرفت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت رهیاب، تاریخ انتشار: 18مهر1395، کدخبر: 117655: www.rahyabnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین