پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۶۲
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
استاندار ایلام مجتمع فولاد گستر سرابله را کلنگ زنی کرد، وی بر همکاری و حمایت مسئولین در چارچوب قانون از سرمایه گذاری در استان تاکید کرد.
شعارسال: محمود عباس زاده مشگینی در مراسم کلنگ زنی مجتمع فولاد گستر سرابله اظهار داشت: این حق سرمایه گذاران است که از حمایت دولت و مدیران برخوردار باشند و مدیران نباید از هیچ گونه حمایتی برای جذب سرمایه گذاری در استان چشم پوشی نمایند.

وی با اشاره به اینکه سیاست ها، راهبردها، تحرکات و تصمیمات لازم در راستای جذب سرمایه گذاران انجام شده است، افزود: استان ایلام دارای مزیت های ویژه ای است که می تواند به رونق سرمایه گذاری در استان کمک کند.

این مقام مسئول در ادامه در خصوص مکان یابی مجتمع فولاد گستر سرابله گفت: خوشبختانه سرمایه گذار این طرح با علم و مطالعه و بررسی مزیت های اقتصادی به انتخاب این محل برای سرمایه گذاری در بخش فولاد اقدام نموده اند.

وی ابراز داشت: طول مدت اجرای پروژه، مقدار تولید و اشتغالزایی آن با توجه به اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه نشان دهنده توجیه اقتصادی و سودآوری این طرح است.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه تضمین سود مهمترین مولفه برای پاگرفتن بنگاه اقتصادی است، ادامه داد: با توجه به نزدیکی به بازارهایی که چشم انداز بسیار مناسبی در آینده دارند و تخصص شرکت مجری چشم انداز این پروژه در آینده بسیار روشن پیش بینی می شود.

طرح فولاد گستر آتنا یکی از 7 طرح صنعتی از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی با اعتباری بالغ بر 23 میلیون دلار و سهم آورده 30 درصد جهت تولید مقاطع توخالی فولادی صنعتی در فاز اول و با ظرفیت تولید اولیه 150 هزار تن در فاز اول در شهرستان سرابله که در مدت دو سال پس از باز شدن خط اعتباری آغاز به کار خواهد کرد.

لازم به ذکر است 39 واحد صنعتی در شهرستان چرداول فعال است و 1319 نفر در بخش صنعت مشغول فعالیت هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ایلام پویا، تاریخ انتشار: 14 شهریور 1392، کدخبر: 17871، www.ilampooya.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین