پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۵۲
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
یکصدوپنجاهمین جلسه مکرر شورای شهر اهواز در صحن علنی شورای شهر اهواز با حضور،۱۵ نفر از اعضای شورا ، معاونین شهردارو اصحاب رسانه برگزار شد.

شعارسال: یکصدوپنجاهمین جلسه مکرر شورای شهر اهواز در صحن علنی شورای شهر اهواز با حضور،۱۵ نفر از اعضای شورا ، معاونین شهردار و اصحاب رسانه برگزار شد.

*این جلسه شورا با تاخیر یک ساعته و تماس های مکرر جهت حضور اعضا؛ به حد نصاب رسید.

*این جلسه شورا ناطقی نداشت و با حضور ۱۲ عضو به لوایحی که از سه جلسه گذشته به جلسات آینده موکول شده بود پرداخته شد.

*ابتسام الباجی و حجت الاسلام کاظم سواری ،عاشور سواری در خلال جلسه قبل از رای گیری لوایح به اعضا پیوستند.

*دستور کار این جلسه ۲۲ لایحه داشت که ۱۸ لایحه مساعدت به افراد با مبالغ متفاوت یکجا رای گیری و با اکثریت آرا تصویب شد.

*لوایحی مانند مساعدت به مواکب در مسیر حرکت زائرین اربعین حسینی ،پرداخت دیه ،مجوز اجاره پنج باب مغازه پارکینگ طالقانی ،واگذاری قطعه زمین جهت احداث مسجد در شهرک اندیشه مورد بررسی قرار گرفت .

*برخی از اعضا چندین بار نسبت به حضور اکثر مدیران ،معاونان شهرداری در مرز چزابه با این عنوان که شهر را رها کرده اند اعتراض خود را ابراز کردند.

*تبریک به ترامپ رئیس جمهور جدید امریکا توسط دبیر دوم شورای شهر اهواز یکی از موضوعاتی بود که جلسه را به حاشیه کشاند و تا آنجایی پیش رفت تا اعلام موضع گیری شد.

حجت الاسلام کاظم سواری با اشاره به اینکه شورای شهر عصاره ای از مردم اهواز است گفت : صحن شورای شهر جای شوخی نیست مواضع ما با امریکا تغییر نخواهد کرد بنابراین امریکا را با هر رئیس جمهوری دشمن خود می دانیم .

*برخی دیگر از اعضای شورای شهر به کمک شهرداری به مواکب در مسیر پیاده روی طریق الحسین واکنش نشان دادند و ابراز نارضایتی کردند.

آذر زمانپور عضو شورای شهر اهواز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ممانعت از دولتی شدن موضوع اربعین خاطر نشان کرد : این مراسم مردمی و خودجوش است الان مشاهده می کنیم بسیاری از امکانات مانند مخازن زباله و اتوبوس های شهرداری اهواز در خدمت رسانی در مرز چذابه هستند در صورتی که باید از ظرفیت مردم و شرکت های متمول استفاده شود.

حسین حیدری عضو دیگر شورای شهر اهواز نیز بابیان اینکه پیاده روی اربعین یک میتینگ سیاسی و بزرگ تشیع است و برای ما اهمیت زیادی داردکه با شکوه تر برگزار شود افزود: سوال اینجاست که نقش شرکت های استان مانند نفت، ملی حفاری، فولاد و کجای این موضوع است؟

هوشنگ شیرمردی رئیس شورای شهر اهواز نیز ادامه داد: از شهردار اهواز می خواهم که اجازه ندهد هیچ نیرویی بدون حساب و کتاب محل کار خود را به بهانه حضور در چزابه ترک کند زیرا چزابه شهردار معنوی دارد و همچنین جهت ارائه بیلان کاری باید کمیته نظارت با حضور شهردار ایجاد شود تا کمک های انجام شده را بررسی و مدیریت نمایند.

*جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهواز با ترک صحن شورا توسط حجت الاسلام کاظم سواری و غلامرضا سبزعلی از حد نصاب افتاد و با تعداد ۱۴نفرجلسه ادامه یافت.

*در ادامه این جلسه به مصوباتی که از سوی فرمانداری بعد از ۶۹ روز تایید نشده بودند پرداخته شد که با توجه به تاخیر پاسخ فرمانداری،بر اساس قانون این اعتراضات رد شدند

*شورای شهر اهواز طرحی را با این عنوان که مبلغ ۵۰میلیون تومان به هرخانواده مدافع حرم تعلق گیرد و میادین و خیابان هایی به نام آنها مزین شود را تصویب کرد همچنین از شهردار در خواست کرد وضعیت استخدامی شهید کیهانی را مشخص کنند تا خانواده اش از حقوق شهید برخوردارشوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت رهیاب، تاریخ انتشار: 20آبان1395، کدخبر: 119782: www.rahyabnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین