پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اهواز با بیان اینکه برای حفر تونل‌های متروی اهواز ۱۰۰ میلیون دلار نیاز است، گفت: متروی اهواز تا پایان سال راه‌اندازی نمی‌شود و وعده‌های مسئولان شهرداری تبلیغی است.

شعار سال: احمد باوساد با اشتباه خواندن اجرای طرح راه اندازی مترو در کلانشهر اهواز اظهار داشت: با توجه به بالا بودن سطح آب‌های زیر زمینی و رودخانه کارون اجرای این طرح در اهواز نیازمند اعتبارات کلان و مدت زمان طولانی تری بود.

وی افزود: اکنون تونل‌های متروی اهواز به رودخانه کارون رسیده‌اند و برای اجرای ان‌ها باید یکصد میلیون دلار اختصاص پیدا کند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل ورای شهر اهواز عنوان کرد: بهترین راه حل مشکلات ترافیکی اهواز راه اندازی تراموا بود که می‌توانست جلوه‌ای زیبا به شهر بدهد. البته راه اندازی تراموا در اهواز از نظر مالی و زمانی خیلی با صرفه‌تر از مترو بود.

وی با بیان اینکه تعداد اتوبوس‌های کلانشهر اهواز پاسخگوی نیاز شهروندان نیست، عنوان کرد: متأسفانه کمبودهایی در ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز مشاهده می‌شود و استفاده از تاکسی‌ها و اتوبوس‌های این شهر برای شهروندان آزار دهنده است.

باورساد بیان کرد: اگر به جای هزینه کلانی که در مترو صرف شد این اعتبارات را برای ساماندهی وضعیت اتوبوس‌های خط واحد اهواز و تاکسیرانی می‌کردیم می‌توانستیم نتیجه بهتری را مشاهده کنیم.

وی با اشاره به چالش‌های پیش روی متروی اهواز تأکید کرد: متأسفانه بهره‌برداری از این طرح تا پایان امسال امکان پذیر نیست.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اهواز با انتقاد از برخی وعده‌های مسئولان شهری اهواز تصریح کرد: برخی از مسئولان شهری اهواز با نزدیک شدن به انتخابات مجلس وعده‌هایی در این باره می‌دهند که این وعده‌ها تبلیغی است و نمی‌توان از متروی اهواز تا پایان سال بهره برداری کرد.

چندی پیش شهردار اهواز از راه اندازی متروی کلانشهر اهواز تا پایان سال خبر داده بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری عصر جنوب، تاریخ انتشار: 5 خرداد 1394، کد مطلب: -: آدرس سایت: www.asrejonoob.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
برای تبلیغات چه کارایی که نمیکنن چه حرفایی که نمیزنن وجدان ندارن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین