پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۵۵
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹
پس از گذشت ۴سال انتظار مردم شهرستان شفت این جاده حتی یک سانتی متر پیشرفت فیزیکی نداشته و در همان وضعیت قبل تثبیت شده است

شعار سال: یکی از وعده های انتخاباتی ناصر عاشوری قلعه رودخانی نماینده کنونی شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی بهره برداری و افتتاح جاده شفت به طارم و خارج کردن شفت از بن بست بود.

وعده ای که با تبلیغات فراوان صورت گرفت،عاشوری قول داد که تمام تلاش خود را برای انجام و به سرانجام رساندن این جاده انحام دهد و از سوی دیگر حضورچند تناز اعضای شورای شهر طارم که به دعوت عاشوری برای سخنرانی انتخاباتی به شفت آمده بودند به مردم شفت اطمینان داد که طلسم بازگشایی این جاده مهم و حیاتی برای مردم شفت بالاخره خواهد شکست.

این اتفاقات سبب شد عاشوری رای بالایی از مردم شفت بدست آوردو با اتکا به این آرا راهی مجلس گردد.

اما مدتی بعد از انتخاباتزمزمههایی از تغییر مسیر جاده و عبور آن ازقلعهرودخان به گوش رسید،هرچند نماینده فومن و شفتآن را به صراحت رد کرد و گفت: به قلعه رودخان به حد کافی خدمات دهی شده و آنجا نیازی به جاده ندارد.

حال پس از گذشت ۴سال انتظار مردم شهرستان شفت این جاده حتی یک سانتی مترپیشرفت فیزیکی نداشته و در همان وضعیت قبل تثبیت شده است.

انتظاری که به حدی طولانی شده که رنگ و بوی نا امیدی گرفته و مسلما دراین ایام کوتاه باقی مانده از پایان مجلس نهم همعاشوری نخواهد توانست به وعده اش عمل کندو مهمترین قول و وعده دوره گذسته انتخاباتی وی بی سرنجامخواهد ماند.

اگر از منظر دیگر به این قضایا نگاه کنیمنمی توان تنها عاشوری را برای عملی نشدن این مهم مقصر دانست، عدم آگاهی، توانایی و صرف فعل خواستن توسط فرماندار و دیگر نیرو های زیر مجموعه آن در شهرستان را نیز باید در بی تحرکی این جاده مقصردانست، افرادی که هیچ وقت این مهم را از وی نخواستند و تا حدودی بازیگر و میدان دار تبدیل کردن امید مردم شفت به نامیدی شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صبح شفقت، تاریخ انتشار 19 بهمن 1394، کد مطلب: 73239: www. sobheshaft.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین