پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۱۳۴
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
در گرامیداشت هفته دولت در سال جاری شش پروژه عمرانی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محمودآباد با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

شعار سال: مجید طاهری رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محمودآباد ضمن اعلام اين خبر گفت: محمودآباد به دليل شرايط جغرافيايي و جاذبه هاي فراوان گردشگري همواره پذيراي مسافران بي شماري است كه به اين منطقه رفت و آمد كرده و از مواهب طبيعي آن استفاده مي كنند. وي در ادامه تصريح كرد: از اين رو محورهاي ارتباطي اين شهرستان در طول سال علي الخصوص ايام تعطيلات پر ترافيك و پر رفت و آمد بوده كه دراین ميان نيزمحورهاي روستايي و ييلاقي اين منطقه نيز از اين قضيه مستثني نيست.

طاهری افزود: از اين رو در هفته دولت در سال جاري شش پروژه عمرانی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان با اعتباري بالغ بر 24 میلیاردریال مورد بهره برداري قرار گرفت.

وي به پروژه هاي افتتاحي اشاره و اظهار داشت: عملیات ایمن سازی تقاطع افراسرا و اجرای جدول، لکه گیری و روکش آسفالت محورهای سرخرود- اوجی آباد، محمودآباد- آمل، نور-محمودآباد و همچنین شانه سازی محورهای سرخرود-اوجی آباد و محمودآباد-نور از جمله پروژه های افتتاحی این اداره می باشند.

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محمودآباد عنوان كرد : از 10400 کیلومتر راه موجود در استان مقدار270در شهرستان محمود آباد واقع است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار 5 شهریور 96، کدمطلب: 701460، www. khabaronline.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین