پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۹۶
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
ماشین های سنگین و شن ریزی هایی که در هنگام انتخابات سرو کله شان پیدا می شود. آیا این کارها بوی انتخابات نمی دهد ؟ جواب را خود مردم می دهند.

شعار سال: احمد یوسفی از اهالی جهادآباد گفت: از زمانی که بوق انتخابات زده شده است مسئولین شهرستان به فکر ما افتاده اند، ای کاش هرساله انتخابات بود و مسئولین به فکر ما بودند زیرا که قبل از انتخابات هیچ جاده ای برای ما شن ریزی و آسفالت نشده بود.

محمدی از اهالی بخش مرکزی عنبرآباد گفت: چرا در نزدیکی انتخابات که می شود شن ریزی و آسفالت کوچه ها شروع می شود و برخی از مردم قول انتخاباتی می گیرند ، اما این حق مردم است که به آنها خدمات رسانی در همه ی روزهای سال نه وقت انتخابات صورت گیرد.

اما مردم هوشیارند و آگاهانه تصمیم می گیرند با شن ریزی و آسفالت کردن در نزدیک انتخابات نمی شود به اسم کسی رأی جمع نمود و با استفاده از امکانات دولتی برای کاندید خاصی تبلیغ کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب، تاریخ انتشار 11 بهمن 1394، کد مطلب: 33463: www. safirjonoob.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین