پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۲۳۴
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۸
وضعیت بد جاده روستای دهرضا باعث نارضایتی شدید اهالی این روستا شده است.
شعار سال: جاده از قدیم به خاطر برقراری ارتباط مردم با سایر مناطق نقش مهمی در توسعه زندگی و رشد و تعالی تمدن بشری داشته است.

بحث راه و توجه به حمل و نقل جاده ای از مهم ترین نیازهای روستاییان در هر جامعه ای است که به عنوان یکی از زیرساخت های مهم در توسعه روستاها محسوب می شود.

یکی از مشکلات و دغدغه های اساسی اهالی روستای دهرضای ریگان نبود جاده مناسب و وجود چاله و چوله های فراوان در این مسیر است.

وجود صدها حفره کوچک و بزرگ و همچنین ساییدگی کامل آسفالت در گوشه گوشه این مسیر، باعث ناراحتی و نگرانی شدید مردمی شده که روزانه از این جاده در حال رفت و آمدند.

علی خواجه نظامی از اهالی این روستا در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: از مسئولان شهرستان ریگان تقاضا دارم فکری بحال آسفالت جاده روستای دهرضا کنند.

وی افزود:بدون شک چنانچه این وضعیت باقی بماند اهالی روستا نیز مجبور به ترک از این روستا خواهند شد.

مهدی رهی یکی دیگر از ساکنین این روستا به خبرنگار ما گفت: ما اهالی روستاهای دهرضا و اطراف از مسئولین شهرستان خواستاریم فکری به حال جاده مخروبه این این روستا بردارید هر سی روز یک بار باید جلوبندی خودرو ، لاستیک و غیره راتعویض کنیم.

وی افزود:این جاده علاوه بر تعمیر روکش آسفالت نیاز به ساخت چند آبنمای استاندارد جهت عبور و مرور اهالی می باشد.


با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صبح و کویر، تاریخ انتشار: 7 بهمن 1395، کد مطلب: 33693، www.sobhekavir.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین