پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۴۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
فرماندار شهرستان پاوه گفت: طرح های توسعه ای در روستاهای پاوه مردم محور است.

شعار سال: پرویز ایده پور با بیان اینکه ایجاد اتاق فکر در روستاهای شهرستان پاوه یکی از اقدامات مهم ما است، اظهارداشت: روستای زردویی در بخش باینگان این شهرستان نخستین روستا در سطح کشور بود که در آن اتاق فکر تشکیل شد.
وی ادامه داد: در اتاق فکر روستاهای پاوه از تمامی اقشار جامعه از جمله طوایف، تحصیلکردگان، بانوان، معتمدین و متمکنین نمایندگانی حضور دارد.
فرماندار پاوه تاکید کرد: مجموعه اقدامات مثبتی که در این شهرستان انجام شده سبب گردید که بالاترین سطح جذب اعتبار جهت اشتغالزایی دربین روستاهای کشور به این روستا اختصاص یابد.
وی از وجود چند روستای نمونه گردشگری در این شهرستان نام برد و خاطر نشان ساخت: احیاء برخی از تخصص های بومی در شهرستان که با زمین، خاک و فرهنگ این مردم سازگار باشد از دیگر اقدامات صورت گرفته در این روستا بوده است.
ایده پور از آموزش ۶۰ نفر از مردم روستاهای هدف گردشگری در این روستا جهت راهنمایی توریست های خارجی خبرداد و تاکید کرد: در سال گذشته ۱۲ هزار گردشگر از روستای زردویی بازدید داشتند و توانسته ایم در تمام نمایشگاه های سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم.
وی در پایان یادآور شد: مردم محور بودن و گوش دادن به حرف مردم سرلوحه کار ما است به همین سبب استاندار ما رتبه برگزیده کشوری در بخش توسعه روستایی را بدست می آورد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آوای باینگان، تاریخ انتشار 8 آبان 95، کد مطلب: 11723: www.bayangan.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
اینا فقط حرفه های گل درشته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین