پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۰۰۶
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به گسترش ویروس کرونا در ایران می‌گوید ورود مسافران به استان به یک معظل بزرگ برای ما تبدیل شده است، امیدواریم مردم متوجه باشند و بدانند که به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط مهمان‌نوازی و میزبانی از آن‌ها را نداریم.
شعارسال:بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به گسترش ویروس کرونا در ایران می‌گوید ورود مسافران به استان به یک معظل بزرگ برای ما تبدیل شده است، امیدواریم مردم متوجه باشند و بدانند که به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط مهمان‌نوازی و میزبانی از آن‌ها را نداریم.
 
 درحالی که آمار مبتلایان و فوتی‌ها بر اثر ویروس کرونا لحظه به لحظه سیر صعودی دارد و تاکنون جان ۶۱۱ نفر از هموطنانمان را گرفته است، اما برخی از مردم به نظر می‌رسد که موضوع را جدی نگرفته‌اند و کماکان به خرید عید و مسافرت مشغول هستند.
 
براساس آخرین آمار رسمی، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان کرمانشاه تا روز شنبه نزدیک به ۱۱۵ نفر گزارش شده است و استاندار این استان می‌گوید ورود مسافران و افرادی که قصد دیدار یا ماندن در کنار خانواده‌هایشان را دارند به یک معظل بزرگ برای استان تبدیل شده است. بازوند استاندار کرمانشاه درخواست صریحی برای عدم حضور مسافرین در استان را دارد.
 
 
به کرمانشاه تشریف نیاورید!
 
هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه به رویداد۲۴ می‌گوید: تاکنون همه تمهیدات لازم را برای مقابله با ویروس کرونا به کار گرفته‌ایم. ما اکنون تنها مشکلی که داریم ورود مسافرین به استان است.
 
او می‌گوید: مردم کرمانشاه مردم مهمان‌نواز و مهمان دوستی هستند، اما لطفا در این شرایط به استان ما سفر نکنید، نه هتل، نه مسافرخانه و نه هیچ‌جای دیگری برای اسکان مسافرین نداریم. حتی اگر خانواده‌هایتان هم اینجا هستند لطفا فعلا تشریف نیاورید زیرا سفرها سلامت مردم را به خطر می‌اندازد، لذا درخواست می‌کنیم فعلا به کرمانشاه نیایید تا این دوران را پشت سر بگذاریم.
 
کمبود ماسک در استان محسوس است/ از قرنطینه حمایت می‌کنم
 
بازوند ادامه داد: بیش از هرچیزی، ما اکنون کمبود شدید ماسک نداریم و کمبود آن بیش از هر مورد دیگری حس می‌شود. فکر می‌کنم تا هفته آینده بتوانیم این نگرانی‌هایی که مردم و کادر درمان از بابت ماسک و ... دارند برطرف کنیم، دو واحد خط تولید ماسک هم هستند که راه اندازی می‌شوند و مشکلات و کمبود‌ها حل می‌شود.
 
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه به اصل قرنطینه اعتقاد دارم و آن را قبول دارم، تصریح کرد: قرنطینه کردن شهر‌ها کار درستی است، اما همین موضوع نیازمند یک پشتیبانی قوی لازم دارد و یک تصمیم ملی است و اگر این تصمیم اکنون هم گرفته شود و بخواهند شهر‌ها را قرنطینه کنند من هم از آن حمایت و استقبال می‌کنم.
 
هوشنگ بازوند با اشاره به اینکه در ورودی استان افراد با تب‌سنج معاینه می‌شوند و حال عمومی آن‌ها بررسی می‌شود، تصریح کرد: ورودی‌ها از ۷ نقطه در حال بررسی و معاینه هستند و اگر مورد مشکوکی به ویروس کرونا دیده شود حتما قرنطینه خواهد شد و تحت هیچ شرایطی افراد با تب بالا و دارای علائم کرونا اجازه ورود به شهر را ندارند. اما ممکن است افرادی باشند که در حین معاینه و ورود به شهر علائمی نداشته باشند، اما پس از ورود و گذشت چندروز علائم در آن‌ها ظاهر شود.
 
استاندار کرمانشاه می‌گوید: بسیاری از افراد می‌گویند پدر و مادر، خواهر برادر یا سایر فامیلاهایمان اینجا هستند و قرار است پیش آن‌ها بمانیم! متاسفانه با موجی به این شکل مواجه هستیم و همین موضوع کار را سخت و باعث عدم قطع زنجیره ویروس کرونا می‌شود. ما ۳ بیمارستان را به بیماران ویروس کرونایی اختصاص داده‌ایم و ان‌شاءالله هیچ یک از آن‌ها پر نشود.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری تحلیلی  رویداد 24  ،تاریخ انتشار: 26   اسفند 1398،کدخبر:   207666 ،www.rouydad24.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین