پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۴۲۶
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه کرونا آثار مخرب بسیاری بر اقتصاد کشور دارد، گفت: در سال جهش تولید باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا آثار مخرب کرونا را به حداقل برسانیم.

شعار سال: هداین حاتمی روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار افزود: آثار پیچیده کرونا روزبه‌ روز بیشتر نمایان می‌شود و اولویت ما در درجه اول، سلامت مردم است که با مشارکت آنان، تا حدود زیادی محقق شده و این مسیر باید ادامه داشته باشد.

وی اظهارداشت: این بیماری، صدمات بسیار گسترده‌ای به ساختارهای مختلف کشور زده که بعد اقتصادی آن بسیار مشهود است و امسال چون سال جهش تولید است، خیلی باید تلاش کرد تا آثار آن به حداقل کاهش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: یکی از راهبردهای ما، توجه به اقشار آسیب‌پذیر است و ما باید به این قشر توجه ویژه‌ای داشته باشیم، امسال کار ما بسیار زیاد است و باید با کمک هم، اقتصاد را به حالت عادی بازگردانیم.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز در این نشست گفت: اکنون حدود ۹۰۰ واحد تولیدی در استان با تعداد متغیر کارگر وجود دارد که باید از طریق ایجاد یک پروتکل جامع بر مبنای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و با همکاری اداره بهداشت و درمان، بتوانیم سلامت کارگران را تا حدودی تأمین کنیم.
محسن دارابی افزود: باید در خصوص برنامه‌ریزی در زمان ورود و خروج کارگران به محل کار، نحوه استفاده از سرویس‌های ایاب‌ و ذهاب، چینش افراد در خطوط تولید بتوانیم بهترین طرح را پیشنهاد و اجرا کنیم.

وی عنوان کرد: ما توانستیم تقاضای استان را از لحاظ تولید و تأمین ضدعفونی‌کننده دست برطرف و همچنین ۵۰۰ هزار ماسک را در داروخانه‌های شبانه‌روزی توزیع کنیم که کم‌تر استانی موفق به این امر شده است.

رییس سازمان صمت کرمانشاه افزود: تمام تلاش مان را به کاربردیم و از تولید روزی هزار و ۵۰۰ عدد ماسک، به تولید ۵۰ هزار عدد ماسک رسیده‌ایم و امید داریم که در سال جهش تولید، ظرفیت را از این بیشتر هم افزایش دهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 17 فروردین 99، کد مطلب: 83739229: www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین