پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۳۸۹
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، عراق را مهمترین بازار صادراتی ایران دانست و گفت: باید توجه ویژه ای به بازار کشور عراق داشته باشیم.

شعارسال: معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، عراق را مهمترین بازار صادراتی ایران دانست و گفت: باید توجه ویژه ای به بازار کشور عراق داشته باشیم.

هدایت حاتمی  بهبود فضای کسب و کار را مهمترین عنصر کلیدی برای بهبود وضعیت اشتغال دانست و اظهار داشت: عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت می‌تواند در بهبود فضای کسب و کار استان بسیار تاثیرگذار باشد.

وی افزود: آمادگی داریم از 200 واحد برتر تولیدی استان در راستای توسعه فعالیت‌هایشان حمایت‌های لازم را بکنیم.

اصلاح و ایجاد زیرساخت‌های حقوقی و فیزیکی در حوزه اقتصادی، از دیگر برنامه‌ها برای ایجاد اشتغال بود که حاتمی به آن اشاره کرد وافزود: علاوه بر ایجاد اشتغال، 2 دغدغه دیگر(کاهش تورم و کاهش فاصله) بین دهک‌های درآمدی در حوزه اقتصادی داریم که برای آن‌ها برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، عراق را مهمترین بازار صادراتی ایران دانست و افزود: باید توجه ویژه‌ای به بازار کشور عراق داشته باشیم.

حاتمی از سازمان صنعت و معدن استان خواستار تمرکز همه بخش‌های این سازمان در یک ساختمان واحد، برنامه‌مداری، کنترل پروژه‌های صنعتی، اصلاح فرایندهای اداری، تنظیم بازار و توجه بیشتر به اصناف شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 19دی 1397 ، کدخبر:13971019000392 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین