پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۶۶۱
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از کسب رتبه نخست گمرک کرمانشاه در صادرات به عراق و در بین گمرکات کشور خبر داد.

شعار سال: خلیل حیدری با اشاره به آمار صادرات کشور در ۵ ماهه نخست امسال به کشور عراق گفت: در مجموع پنج میلیون و ۳۳۴ هزار و ۶۲۶ تن کالا به ارزش ۲ میلیاردو۶۵۸ میلیون ۶۰۱ هزارو ۱۸۴ دلار به کشور عراق صادر کرده است.

وی افزود: از این مقدار گمرکات استان کرمانشاه با صدور یک میلیون ۸۳۱ هزارو ۵۶۱ تن کالا به ارزش ۷۶۷ میلیون و ۳۰۵ و ۲۷ دلار از لحاظ وزنی سهم ۳۴ درصدی و از حیث ارزشی سهم ۲۹ درصدی صادرات کل کشور به عراق را به خود اختصاص داد.

حیدری تصریح کرد: در پنج ماهه نخست امسال از مجموع یک میلیون ۸۳۱ هزارو ۵۶۱ تن کالا به ارزش ۷۶۷ میلیون و ۳۰۵ و ۲۷ دلار کالای صادراتی گمرکات استان کرمانشاه به عراق، گمرک کرمانشاه با صدور ۲۶۰ میلیون و ۶۲۷ هزارو ۹۸۵ دلار کالا به وزن ۸۱۲ هزارو ۵۶ تن آن در بین گمرکات استان و کشور از حیث وزن رتبه نخست و از لحاظ ارزش رتبه دوم را در صادرات به عراق به خود اختصاص داده است.

مدیرکل گمرکات استان عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را سیمان، گوجه فرنگی تازه یا سرد کرده، رخام پولیش داده شده، کولر آبی، هندوانه تازه، کاشی و سرامیک، ظروف ملامین، لوازم خانه داری و پاکیزگی، پروفیل با مقطع از آهن یا فولاد گرم نورد شده، کود شیمیایی عنوان کرد و گفت: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.

وی افزود: عمده کالاهای صادراتی از گمرکات استان کرمانشاه به کشورهای عراق، افغانستان، ترکیه، امارات متحده، هند، جیبوتی و... و. بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 20 شهریور 96، کدمطلب: 4083492 ، www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین