پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۹۱۷
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
نائب رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت: کالای قاچاق ضربه مهلکی به اقتصاد کشور وارد کرده و باعث بی انگیزه شدن تولید کننده داخلی می شود.

شعار سال: موسی سلیمی امروز شنبه در چهارمین همایش گرامیداشت مقام شهدای اصناف به مناسبت روز بسیج اصناف که در محل اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد گفت: اصناف و بازاریان بسیجیان آماده ای در همه عرصه ها بوده و هستند و در تمام موارد در کنار دولت در جهت رفع مشکلات برآمده اند.

وی افزود: اصناف در دوران جنگ تحمیلی دوشادوش رزمندگان جنگیدند و در پشت جبهه هم رزمندگان را پوشش دادند.

نائب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه بیان داشت: در بحث هدفمندی یارانه ها بازار را کنترل و اجازه ندادیم بازار و چار چالش و بحران اقتصادی شود.

سلیمی ادامه داد: امروز مشکلات فراوانی در شهر و استان کرمانشاه وجود دارد و یک نیاز ضروری است که برای خروج از آنها دوباره بازاریان و اصناف وارد عرصه شوند.

وی به ورود بی رویه کالای قاچاق اشاره کرد و افزود: امروز کالای قاچاق ضربه مهلکی به بازار و تولید کنندگان می زند و همین امر موجب بالا رفتن آمار بیکاری در کشور و بی انگیزه شدن تولید کنندگان داخلی شده است.

سلیمی در ادامه افزود: بازار ما قابلیت جذب همه بیکارها را ندارد اما می بینیم که جوانان همواره بر این باورند که با اجاره یک مغازه می توانند حرفه و درآمدی داشته باشند و بدون دانستن الفبای بازار به این عرصه وارد می شوند که در بسیاری از موارد با ورشکستگی مواجه خواهند شد.

نائب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با تاکید بر برخورد و جلوگیری از واردکنندگان کالای قاچاق اظهار داشت: با تشویق به خرید تولیدات داخلی در واقع به واحد تولیدی که چرخه اقتصادی کشور را می چرخاند کمک می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ارائه گزارشی از اهم فعالیت های بخش اصناف پرداخت و افزود: برگزاری شورای قشر، یادواره شهدای اصناف، اردوهای زیارتی، کمک به توانمندی تواید کنندگان جهت صادرات، برپایی نمایشگاه پوشاک استانی و ... را از آن جمله دانست.

نائب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه در پایان ابراز داشت: امروز امنیت و آرامش حاکم بر کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

لازم به ذکر است؛ در پایان از خانواده های شهدا، اصناف و اتحادیه تقدیر بعمل آمد

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 4 شهریور 96، کد مطلب: 4069606:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین