پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۶۶۲
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: نیمه ابتدایی امسال بیش از 944 میلیون دلار کالا از گمرکات و بازارچه های مرزی استان به خارج از کشور صادر شده است.

شعار سال: خلیل حیدری اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال 944 میلیون و 799 هزار و 826 دلار کالا به وزن دو میلیون و 245 هزارو 512 تن از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شد است.

حیدری گفت: 443 میلیون و 588 هزار و 307 دلار از این کالاها در گمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه اظهار و صادر شده است.

وی ادامه داد: سایر گمرکات نیز در این مدت 501 میلیون و 446 هزارو 287 دلار کالا را از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند .

مدیرکل گمرکات کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرکات استان را کاشي و سراميک، کولرهاي آبي، لوازم خانه داری و پاکیزگی، ظروف ملامین، کیسه نایلونی، سیمان، رخام پوليش داده شده، گوجه فرنگی تازه یا سرد کرده، پروفيل با مقطع از آهن يا فولادگرم نوردشده، رب گوجه فرنگي و پودر يا مايع لباسشويي عنوان کرد.

وی گفت: نیمه نخست امسال در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به 34 کشور صادرات قطعی صورت گرفته است.

حیدری افزود: بیشتر این کالاها به کشور عراق صادر شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 10 مهر 96، کد مطلب: 967-2684-5 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین