پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۳۹۳
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
استاندار کرمانشاه از ایجاد 60 گیت در پایانه مرزی خسروی برای سهولت تردد زوار خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود از طریق این مرز پذیرای 500 هزار زائر باشیم.

شعار سال: اسدالله رازانی در جمع رسانه با اشاره به آخرین وضعیت آماده‌سازی مرز خسروی برای تردد زائران عتبات عالیات در اربعین حسینی، اظهار داشت: مرز خسروی از گذشته‌های دور همواره مرز گذر زائران عتبات عالیات بوده که به دلایل مسائل امنیتی چند سالی است که از مدار خارج شده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به فعال بودن مرز خسروی در ایام اربعین حسینی، گفت: دولت عراق مسؤولیت برقراری امنیت را پذیرفته است.

وی از ایجاد 60 گیت در پایانه مرزی خسری برای سهولت تردد زوار خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود از طریق این مرز پذیرای 500 هزار زائر باشیم که تمهیدات مورد نیاز اندیشیده شده و در صدد آماده‌ شدن است.

رازانی به رونق هتل‌های احداث شده در مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین پس از سال‌ها بی‌رونقی اشاره و بیان کرد: 500 تخت در قصرشیرین و خسروی برای پذیرش زائران آماده است، البته هلال احمر نیز در صورتی که ظرفیت هتل‌ها جوابگو نباشد کمپی را برپا می‌کند.

این مقام ارشد اجرایی استان کرمانشاه یکی از مهمترین امکانات مورد نیاز زوار را ایجاد پارکینگ دانست و تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران مسؤولیت ایجاد پارکینگ را بر عهده گرفته است.

وی با بیان اینکه در شهرستان قصرشیرین بیش از 80 هزار هکتار زمین برای ایجاد پارکینگ پیش‌بینی شده است، افزود: بیش از 30 هکتار نیز در مرز خسروی برای این زمینه آماده می‌شود.

رازانی به ایجاد پایانه مرزی در کنار پایانه مرزی خسروی اشاره و خاطرنشان کرد: توسعه بازارچه سومار نیز از اولویت‌های برنامه‌های اجرایی مسؤولان استان است و در ایام اربعین حسینی صادرات کشور به عراق از طریق این مرز انجام می‌شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به مزیت‌ها و قابلیت‌های توسعه تجاری بازارچه مرزی سومار، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای عبور زوار در سال‌های آینده از طریق مرز سومار نیز انجام می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 31 مرداد 96، کدمطلب: ۱۳۹۶۰۴۱۰۰۰۰۶۵۳:www. fardanews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین