پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۹۹۱
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: هیچ مشکلی برای اعزام زائرین عتبات عالیات از مرز خسروی نداریم

شعار سال: حامد دارابی اظهارکرد: نزدیک به هفت سال است که مرز خسروی برای تردد کاروانیان عتبات عالیات مسدود شده است، در حالیکه در این سوی مرز هیچ مشکلی برای اعزام زائرین نداریم.

وی ادامه داد: پایانه مرزی خسروی، بزرگترین و مجهزترین پایانه مرزی بین ایران و عراق است، اما متاسفانه به دلیل مشکلات امنیتی در آنسوی مرز، سالهاست که مسدود شده است.

دارابی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش نیروهای امنیتی و نظامی عملیات پاکسازی آنسوی مرز از وجود تکفیری های داعش صورت گرفته و می توان گفت این مسیر کاملا امن است.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم مسئولین استان و کشور بر این است که اربعین امسال اعزام زائرین عتبات عالیات از مرز خسروی را داشته باشیم.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: ستاد اربعین در استان کرمانشاه راه اندازی شده و در این ستاد، مسئولیت کمیته اعزام بر عهده حج و زیارت است.

وی اظهارکرد: انتظار داریم که اربعین امسال در صورت باز بودن مرز خسروی، حدود 500 هزار نفر زائر عتبات عالیات از این معبر مرزی عبور داشته باشد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21 خرداد 1396، کد مطلب: 963-20014-5 :www. isna. ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین