پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۵۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲
سردار سرتیپ محسن فتحی زاده روز دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان منطقه ای حضرت ابوالفضل العباس (ع) ناجا در کرمانشاه در جمع خبرنگاران افزود: در این دو روز حضور در منطقه غرب جلساتی با فرماندهان انتظامی استان های ایلام و کرمانشاه داشتیم و پس از بررسی و ارزیابی، دیدیم که شرایط امنیتی مطلوبی در کرمانشاه وجود دارد و هیچ گونه نگرانی امنیتی در مرزهای استان نداریم.

شعار سال: سردار سرتیپ محسن فتحی زاده گفت: نیروی انتظامی و مرزبانی در کنار سایر نیروهای مسلح با اقتدار از مرزهای ما دفاع می کنند.

** ناجا آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارد

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در مورد آمادگی ناجا برای برگزاری انتخابات نیز گفت: از ماه ها پیش برنامه ریزی های خود را در مورد انتخابات انجام دادیم و توانمندی های لازم را پایه ریزی کردیم و طرح های خود را نیز در همه استان ها و شهرستان ها و مرکز آماده کرده ایم.

سردار فتحی زاده با بیان اینکه کاملا آماده هستیم که انتخابات باشکوهی را توام با امنیت برگزار کنیم و در همه عرصه های مختلف از نقطه صفر مرزی تا عمق شهرها برای این موضوع آماده شده اند و وظایف آنها ابلاغ شده است.

او تاکید کرد که ناجا از ظرفیت های دستگاه های دیگر هم برای برگزاری انتخاباتی با امنیت و آرامش کامل استفاده می کند.

**بازگشایی مرز خسروی برای تردد زوار اربعین

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در ادامه به بازدید خود به همراه فرماندهان و معاونان ارشد ناجا از مناطق مرزی غرب کشور و بازدید از مرز خسروی و شهر قصرشیرین اشاره کرد و گفت: بازگشایی مرز خسروی برای تردد زوار و برنامه های راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) جزو برنامه های ناجا است.

سردار فتحی زاده افزود: ناجا از ماه های بعد از اربعین سال گذشته بلافاصله، تجزیه و تحلیل خود را نسبت به وضعیت اربعین سال گذشته انجام داد و نیازمندی ها، نقاط ضعف و قوت و ویژگی ها و توانمندی های ابعاد مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت و پیشنهادهای خود را نیز در این زمینه به مسئولان نظام منعکس کردیم.

وی اظهار کرد که یکی از اولویت های ما در پیشنهادهای مطرح شده بازگشایی مرز خسروی است و درصدد هستیم با تامین شرایط لازم در آن سوی مرز زمینه تردد زوار اربعین از مرز خسروی هم فراهم شود.

وی گفت که زیرساخت های بسیار مطلوبی در مرز خسروی ایجاد شده اما برای تردد زوار اربعین با توجه به اینکه حجم زیادی از مردم در یک بازه زمانی کم به آنجا می روند نیاز به تقویت یکسری زیرساخت ها است.

او اظهار امیدواری کرد که با بازگشایی این مرز بخش زیادی از فشاری که روی زوار اربعین در دیگر مرزها وجود دارد، کمتر شود و با سهولت و آسانی تردد زوار اربعین صورت گیرد.

وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد تردد زوار اربعین از مرز سومار نیز گفت: برنامه ای برای تردد زوار از مرز سومار نداریم و اولویت ما راه اندازی مرز خسروی است.

وی همچنین یادآور شد که نیروی انتظامی برای صدور گذرنامه به مردم کشورمان نیز مشکلی ندارد اما در بحث صدور ویزا، مخالف شدید صدور ویزای گروهی هستیم و تاکید بر روی ویزای انفرادی داریم تا امکان کنترل و نظارت با سهولت بیشتری انجام شود.

وی افزود: با وزارت امور خارجه در حال رایزنی برای هوشمند کردن ویزاها به منظور کنترل آن هستیم تا مردم در مرزها معطل نشوند و در مرز بهترین خدمت را به مردم ارائه کنیم.

بیمارستان 96 تختخوابی منطقه ای حضرت ابوالفضل العباس (ع) ناجا در کرمانشاه روز دوشنبه در مراسمی با حضور سردار سرتیپ محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی در خیابان گمرک کرمانشاه افتتاح شد.

این بیمارستان در زمینی به مساحت پنج هزار و 250 متر مربع و زیربنای 18 هزار و 600 متر مربع در 2 ساختمان جداگانه و بااستفاده از بهترین مدل سازه و اسکلت و به صورت ضد زلزله ساخته شده است.

برای ساخت این مرحله از بیمارستان 500 میلیارد ریال هزینه شده و برای افتتاح مرحله دوم نیز به 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی حیات غرب، تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1396، کد مطلب: - ، www.hayategharb.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
تشکر از تلاشتان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین