پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۹۲
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۲۰ پروژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دی ماه امسال همزمان با سفر وزیر بهداشت به استان به بهره‌برداری می‌رسد.
شعارسال: دکتر حسین کریم امروز چهارشنبه در جریان بازدید از پروژه‌ها بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: دی ماه امسال وزیر بهداشت به استان سفری خواهد داشت و طی این سفر ۲۰ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی افتتاح خواهد شد.

وی از افتتاح بیمارستان صحنه، کلینیک تخصصی ، اتاق عمل بیمارستان آیت‌الله طالقانی، بخش‌های مختلف درمانی، بیمارستان سوختگی کرمانشاه و... در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این برنامه‌ها همزمان با سفر وزیر بهداشت به استان صورت خواهد گرفت.

کریم تکمیل و به پایان رساندن پروژه‌های بزرگ و زیرساختی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را اولویت این دانشگاه عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ۲۵۰ پروژه بزرگ عمرانی توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نقاط مختلف این استان در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ادامه توضیحات اظهار کرد: تعدادی از پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان در هفته دولت سال آینده به بهره برداری می‌رسد و تعدادی دیگر نیز که نیاز به زمان بیشتری دارد طی سه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

کریم افزود: بیمارستان تخصصی قلب و عروق امام علی (ع) کرمانشاه از بیمارستان های معتبر و مطرح در کشور است و ارائه خدمت به بیماران استان‌های مجاور و نیز کشور عراق را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه تجهیز و نوسازی و بهسازی و توسعه بیمارستان امام علی(ع) در حال انجام است، گفت: در سال جاری تجهیزات و امکانات بسیار خوبی به این بیمارستان اضافه شد و شاهد ارتقا کیفی و کمی خدمات به بیماران در این بیمارستان هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: بیمارستان امام علی (ع) به فردی خاصی متکی نیست و یکی از بیمارستان‌های موفق در منطقه است که توفیقات این بیمارستان در شاخص‌ها و آمارها مشخص می‌باشد.

کریم با اشاره به درخواست استعفای خود از ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: متاسفانه وزیر بهداشت با این استعفا موافقت نکرد.

وی بیان کرد: تلاش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جلب رضایت‌مندی مردم و ارتقا خدمات درمانی به بیماران است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 آذر 1395، کدخبر: 3832375 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین