پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۷۲۴
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵
نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مختلف استان کرمانشاه اعلام شد.

شعار سال: در حوزه انتخابیه کرمانشاه عبدالرضا مصری بیشترین رأی را کسب کرد و پس از وی محمد رشیدی در جایگاه دوم قرار گرفت ولی انتخاب نفر سوم بین ابراهیم عزیزی و سلمان محمدی به دور دوم کشیده شد.                             

"علی رضایی" ‌نماینده مردم کنگاور, صحنه و هرسین در مجلس یازدهم شد

حوزه کنگاور, صحنه و هرسین «علی رضایی»  67712 رای را به خود اختصاص داده و به عنوان منتخب مردم در این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد.

"سیدجواد حسینی‌کیا" ‌نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس یازدهم شد

بر این اساس حوزه سنقر و کلیایی از تعداد 43777 رای صحیح ماخوذه، «سیدجواد حسینی‌کیا» با کسب 10935 رای حائز اکثریت آرا شد و به عنوان منتخب مردم در این حوزه انتخابی به مجلس راه یافت.

"آرش زره‌تن لهونی" ‌نماینده مردم پاوه، جوانرود،ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس یازدهم شد

حوزه پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر از تعداد 67712 رای صحیح ماخوذه، «آرش زره تن لهونی»  30616 رای را به خود اختصاص داده و به عنوان منتخب مردم در این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد.

انتخابات اسلام آباد غرب و دالاهو به دور دوم کشیده شد

حوزه اسلام آباد غرب و دالاهو از تعداد 83954 رای صحیح ماخوذه  «مجتبی بخشی‌پور» با کسب 14349 رای و «نادر نادری» با کسب 13127 رای، به مرحله دوم انتخابات راه یافته و با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

"شهریار حیدری" ‌نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس یازدهم شد

حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب از مجموع 82987 رای ماخوذه، «شهریار حیدری» با کسب 27801 رای، به عنوان منتخب مردم در این حوزه انتخابیه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4اسفند1398 ، کدخبر: 2209200: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین