پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۴۰۰
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
فرماندار هرسین گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بازدید گردشگران و مسافران از مجموعه جهانی بیستون ممنوع است.

شعار سال: امیر شاه آبادی روز پنجشنبه در سومین جلسه قرارگاه پیشگیری از کرونا که در سرسرای جلسات این فرمانداری برگزار شد، بر ماندن مردم در خانه ها و حضور نیافتن در تجمعات و پرهیز از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه طی هفته جاری و هفته گذشته سه پیام مهم از طرف فرمانداری در فضای رسانه ای شهرستان منتشر شد، متاسفانه تعدادی از مردم هشدارها را جدی نمی‌گیرند و ضمن حضور در تجمعات خود را در معرض آلودگی قرار می‌دهند.

شاه آبادی با بیان اینکه باید تمام توان خود را بر پیشگیری و تجمیع امکانات در راستای پیش بینی مراکز بیمار بستر متمرکز کنیم بر اتخاذ تصمیمات هدفمند و مؤثر در این راستا تأکید کرد.

فرماندار هرسین همچنین بیان داشت: به منظور حفاظت از سلامت مردم و براساس دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی عرضه مرغ زنده و دام خارج از شبکه ممنوع است.

در ادامه براساس تصمیمات اعضای جلسه مقرر شد با محوریت و مدیریت شبکه دامپزشکی کلیه مراکز و صنوف توزیع و فروش مرغ زنده پلمب و با عرضه کنندگان دام زنده خارج از شبکه برخورد قانونی شود.

به گفته فرماندار هرسین در این راستا از طرف شبکه بهداشت و درمان اخطارهای کتبی به چوبداران ابلاغ شده است.

از دیگر مصوبات این جلسه که با هدف حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع کرونا اتخاذ شد جمع آوری دست فروشان و رفع سد معبر در شهر هرسین بود.

کاهش ساعات کاری اصناف، استمرار بازدیدها، گندزدایی و ضدعفونی فروشگاه‌های زنجیره ای و مراکز خرید، قصابی ها، تالارها، پمپ بنزین ها و سایر مراکز خدمات عمومی از دیگر موارد مورد بحث و مصوبات این جلسه بود.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 15اسفند1398 ، کدخبر: 83702455: www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین