پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۳۶۹
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تمهیدات این سازمان برای مقابله با کرونا خبر داد.

شعار سال:مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تمهیدات این سازمان برای مقابله با کرونا خبر داد.


*** جلوگیری از هرگونه وقفه در تعهدات بیمه

 مصطفی سالاری با صدور دستور اداری، جلوگیری از هرگونه وقفه در تعهدات به ویژه خدمات درمانی به جامعه تحت پوشش و همچنین کاهش تردد هر چه بیشتر بیمه شدگان در شعب و کارگزاری‌های رسمی را مورد تاکید قرار داد.


*** تدابیر اتخاذ شده برای کاهش مراجعات به شعب و کارگزاری‌های تأمین اجتماعی

مهم‌ترین تدابیر اتخاذ شده برای کاهش مراجعات به شعب و کارگزاری‌های تأمین اجتماعی به منظور مقابله با سرایت ویروس کرونا بدین شرح است:


*** دفترچه بیمه

آن دسته از بیمه شدگانی که دفترچه درمانی آنان تا پایان بهمن ۱۳۹۸ دارای اعتبار بوده و استحقاق دریافت درمان را داشته‌اند، دفترچه آنان تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۹ معتبر تلقی شده و مجاز هستند از مزایای درمانی سازمان بهره مند شوند.

بر همین اساس نیازی به مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌های رسمی سازمان برای تمدید اعتبار نخواهند داشت.

بیمه شدگانی که دفاتر درمانی آنها تا پایان فروردین ۱۳۹۹ زودتر از موعد مقرر ۴و۶ ماهه به اتمام می‌رسد، در این ارتباط لزومی به معرفی به شورای پزشکی نیست.


*** بازرسی کارگاه‌ها

انجام بازرسی از کارگاه‌ها تا پایان فروردین ماه سال ۹۹ به جز موارد خاص نظیر درخواست صدور مفاصا حساب ماده ۳۷ قانون تأمین اجتماعی در خصوص کارگاه‌های فاقد سابقه، درخواست بیمه شده و یا کارفرما مبنی بر انجام بازرسی موضوعیت نخواهد داشت.


*** تمدید و صدور کارت هوشمند رانندگان

به منظور تمدید و یا صدور کارت هوشمند رانندگان و تداوم بیمه پردازی تا پایان فروردین سال ۹۹ نیازی به استعلام از سازمان تأمین اجتماعی نبوده و ادارات کل استان‌ها می‌بایست مراتب را راساً به سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان مربوطه منعکس کنند.


*** کارت مهارت فنی

چنانچه مدت کارت مهارت فنی مشمولین قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در فواصل اسفند ۹۸ لغایت فروردین ۹۹ منقضی شود، ادامه بیمه پردازی تا پایان فروردین ۹۹ بلا مانع بوده و پس از آن نیز در صورت تأیید و تمدید اعتبار کارت توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، نیازی به مراجعه بیمه شده برای اعلام موضوع و تکمیل درخواست نخواهد بود.

با توجه به شرایط کنونی لازم است که اطلاع رسانی مناسب به جامعه تحت پوشش به منظور ترغیب مخاطبان سازمان برای استفاده از خدمات غیرحضوری و کاهش مراجعه حضوری به واحدهای اجرایی صورت پذیرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع،تاریخ انتشار:13اسفند1398،کد خبر: 162555،sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین