پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۶۴۴
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
عملکرد عین الهی در دوره وزارت با نقدها و اما و اگرهای فراوان همراه بود. خصوصا در طرح دارو یار ، پایگاه تحلیلی خبری شعار سال با انتشار انواع تحلیل ها قصد آگاه سازی ایشان از عواقب و پیامدهای نامیمون اجرای این طرح را داشت که متاسفانه مورد توجه قرار نگرفت. بعد از چند ماه هم پیامد این طرح ناشیانه،آتش کشیدن اقتصاد خانوار، نارضایتی تولید و توزیع کنندگان دارو و از آن هم مهمتر، کمبود مشهود دارو در کشور بوده است. چنین فردی نه تنها باید استیضاح شود، بلکه به اتهام اهمال ، قصور و تقصیر باید دادگاهی گردد. شنیده شده که برخی از حامیان آقای وزیر، قصد دارند ایشان را پشت موج هشتم کرونا و اپیدمی آن مخفی کنند.

شعار سال: دکتر عبدالحسین روح الامینی نماینده تهران و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس  در گفتگو با رسانه ها از ارسال درخواست استیضاح وزیر بهداشت و درمان به هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی خبر داد.روح الامینی بیان داشت که، این استیضاح با بیش از ۷۰ امضا جهت اعلام وصول تقدیم هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی شده است و هیئت رییسه مجلس موظف است در اسرع وقت آن را اعلام وصول کند. استیضاح عین اللهی ۱۵ بند دارد و همچنین ایشان قول‌هایی به نمایندگان مجلس داده بودند تا استیضاح به جریان نیفتد، اما متاسفانه در این فرصت نتوانستند مشکلات و کمبود‌ها را رفع کنند از این رو این استیضاح به جریان خواهد افتاد.

ارسال استیضاح عین الهی به هیات رئیسه مجلس و زمزمه مخفی شدن وزیر پشت موج هشتم کرونا؟!

از طرف دیگر برخی از نمایندگان حامی وزیر بهداشت به انکار اصل بحث استیضاح پرداخته اند. در همین رابطه «سلمان اسحاقی» عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در واکنش به اظهارات امروز عبدالحسین روح‌الامینی دیگر عضو این کمیسیون درباره تقدیم استیضاح وزیر بهداشت به هیلت رییسه بیان داشت که، آماری که در خصوص امضا‌های استیضاح وزیر بهداشت اعلام شده، مربوط به ماه‌ها پیش است که شخص درخواست کننده، حضوری امضاء‌ها را جمع کرده و نباید به آن استناد کرد.از طرف دیگر، به دلیل توفیقات وزیر بهداشت در حوزه ملی، نقش آفرینی در دیپلماسی سلامت (سفر به عراق)، پای کار آوردن سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور اداری استخدامی، صمت و اقتصاد برای ارتقای نظام سلامت، قطعا تعداد امضا کنندگان استیضاح کم شده و نباید وزارت بهداشت را در برهه آغاز موج هشتم کرونا درگیر حواشی کرد.

بررسی ها نشان می دهند که منابع گوناگون بر عملکرد عین الهی در دوره وزارتی شان، نقد و نظر زیاد، وارد دانسته و خصوصا در طرح دارو یار ، پایگاه تحلیلی خبری شعار سال با انتشار انواع تحلیل ها قصد آگاه سازی ایشان از عواقب و پیامدهای نامیمون اجرای این طرح را داشت که متاسفانه مورد توجه قرار نگرفت. بعد از چند ماه اجرایی شدن نیز، پیامد این طرح ناشیانه،آتش کشیدن اقتصاد خانوار، نارضایتی تولیدکنندگان و توزیع کنندگان دارو و از آن هم مهمتر، کمبود مشهود دارو در کشور بوده است. بنظر می رسد که چنین فردی نه تنها باید استیضاح شود، بلکه بعد از کنار گذاشتن، به اتهام اهمال ، قصور و تقصیر باید دادگاهی گردد. شنیده شده که برخی از حامیان آقای وزیر، قصد دارند ایشان را پشت موج هشتم کرونا و بحث اپیدمی آن، مخفی کنند.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین