پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۷۶۴
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
۴۳ میلیون نفر از آحاد ملت ایران عضو خانواده سازمان بزرگی هستند به نام تامین اجتماعی، سازمانی که به سرمایه ای به نام اعتماد عمومی آنچنان نیازمند است که نوزاد به شیر مادر نیازمند است.

شعار سال: امروزه تمامی کارشناسان امر بر این باورند که مسیر شفافیت و به تبع آن افزایش اعتماد عمومی از راه نظارت عمومی، تصمیمات در معرض عموم و گردش آزاد اطلاعات و یک سیستم قوی آی تی میسر است.


اکنون بیش از ۶ سال از عمر دولت تدبیر و امید گذشته است، یادم می آید که کلنگ ساخت ساختمان جدید بیمارستان شهید فیاضبخش در همان اوائل کار دولت تدبیر و امید توسط مرحوم نوربخش و مسیولان وقت وزارت تعاون بر زمین زده شده و اکنون با گذشت ۶ سال هنوز شرکت پیمانکار که از شرکت های ملکی تامین اجتماعی است موفق به تمام کردن آن نشده است .

در حالیکه در چین ظرف ده روز یک بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی تاسیس و تحویل عوامل درمانی شده است.

راقم این سطور در سال ۹۲ که نماینده ی کارگروه تحقیق و تفحص مجلس از بخش درمان سازمان تامین اجتماعی بودم نیز به عینه دیدم که در اتمام پروژه ها تاخیرهای جدی وجود دارد.

مع الوصف همین امر در بحث تجهیز بیمارستان ها در سرتاسر کشور توسط برخی دیگر از شرکت های ملکی در دستور کار قرار گرفت که در برخی از معاملات این شرکت ها از شرکت کردن در مناقصات معاف شدند.

ضمن تقدیر مجدد از اقدام اخیر مدیرعامل و معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی در خرید متمرکز آمبولانس ها در ستاد مرکزی، به عنوان یک بیمه شده از ایشان توقع دارم وضعیت پروژه های عمرانی در دست اجرا توسط شرکت های ملکی را طی گزارشی به بیمه شدگان ارائه کنند و قیمت تمام شده ی پروژه ها را مشخص کنند و به بیمه شدگان و بازنشستگان محترم برنامه های خود را جهت به ثمر رساندن هرچه سریعتر این پروژه ها اعلام کنند و در مورد تجهیزات خریداری شده در طی سال های ۹۲ تا کنون از شرکت های ملکی و غیرملکی با تهیه ی جدولی از فرایند خرید کالاها با مشخصات کامل شامل نام کالا،برند کالا و تاریخ خرید کالا و قیمت نهایی با احتساب ارزش افزوده، به بیمه شدگانی که حکم موکل مدیرعامل را دارند گزارش کاملی دهند.

بدیهی است که این درخواست به معنای وجود شبهه و یا اتهام نیست و درخواستی از سر خیرخواهی و به جهت افزایش اعتماد عمومی می باشد، امیدوارم که معاونت محترم درمان سازمان تامین اجتماعی نیز برای این امر پیشقدم شده و گزارشات جامعی به بیمه شدگان و بازنشستگان عزیز ارائه دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت سلامت نیوز، تاریخ 21 بهمن 98، کد مطلب: 27797: www.salamatnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین