پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۹۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
مدیر کل درمان غیر مستقیم سازمان تأمین اجتماعی ضمن اعلام جزییات پرداخت معوقات به بخش خصوصی طرف قرار داد گفت: بدهی امسال این مراکز را تا تیرماه پرداخت کرده ایم و از سال قبل نیز ۵ ماه بدهکاریم.
شعارسال: شهرام غفاری در مورد پرداخت مطالبات داروخانه‌ها و بخش خصوصی گفت: در اکثر نقاط کشور، مطالبات تا تیرماه بخش خصوصی و داروخانه‌ها را پرداخت کرده‌ایم. به طوری که فروردین، اردیبهشت و خرداد به طور کامل و بخشی از تیر پرداخت شده است.

به گفته مدیر کل درمان غیر مستقیم سازمان تأمین اجتماعی، تنها مشکلی که داریم در خصوص مطالبات بخش خصوصی در سال ۹۷ است که حدود هزار میلیارد تومان می‌شود که این بدهی شامل داروخانه‌ها نیست. چون حجم عملیات مالی آن‌ها بالاست.

غفاری خاطرنشان کرد: بخش دیگری که مربوط به پزشکان، پا را کلینیک و بخشی از بیمارستان‌ها می‌شود، مطالباتشان از تأمین اجتماعی به هزار میلیارد تومان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه به برخی از داروخانه‌ها متأسفانه از مهر تا اسفند سال گذشته، بدهی داریم، گفت: قرار است بخشی از مطالبات را تهاتر کنیم چرا که مراکز درمانی و بیمارستان‌ها برای پرداخت حق بیمه نیرو‌های خود به ما بدهی دارند و ما می‌توانیم بر اساس تهاتر با آن‌ها از محل پرداخت حق بیمه‌ها، بدهی‌هایمان را تسویه کنیم که دستورالعمل این آئین نامه صادر شده و افرادی که به ما بدهکار هستند، از طریق تهاتر می‌توانند نسبت به رفع بدهی خود اقدام کنند.

مدیر کل درمان غیر مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها و کارگاه‌ها به دلایل شرایط اقتصادی پیش آمده بیش از ۱۰ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان، بدهی قطعی بیمه‌ای دارند که ما اصلاً به صلاح نمی‌دانیم در شرایط موجود به تولید کننده فشار برای پرداخت بدهی‌هایشان آوریم. امیدواریم شرایط بهتر شود و آن‌ها بتوانند بدهی‌های خود را پرداخت کنند.

غفاری خاطرنشان کرد: در مجموع ۴ ماه از سال ۹۸ پرداخت شده و در سال ۹۷ نیز هزار میلیارد تومان به آن‌ها بدهکاریم. ۵ تا ۶ ماه از سال ۹۷ به بخش خصوصی بدهی داریم که از طریق تهاتر می‌توانیم آن‌ها را پرداخت کنیم. بدهی مراکز علوم پزشکی نیز در حال پیگیری هستیم تا از طریق اوراق پرداخت کنیم.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 2 بهمن 1398 ، کدخبر: 4832097 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
0
0
اینقدر حق بیمه میدیم معلوم نیست آخرش چی بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
0
0
اینقدر حق بیمه میدیم معلوم نیست آخرش چی بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین