پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۶۸۸
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید وزیر بهداشت، سازمان غذا و دارو را پاکسازی کند، گفت: تعارض منافع در سازمان غذا و دارو مشهود است.
شعار سال: «محمدرضا احمدی» نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یک رسانه با انتقاد از عملکرد سازمان غذا و دارو گفت: باند‌هایی در سازمان غذا و دارو هستند و باید پاکسازی شوند. در همین رابطه هم به وزیر بهداشت تذکر داده‌ایم تا زودتر نسبت به پاکسازی در این سازمان اقدام کند.

وی با بیان اینکه مافیا در بازار دارو وجود دارد، افزود: اگر مافیای دارو در بازار دارو نبود، جا‌هایی همچون ناصر خسرو هم وجود نداشت. خیلی از دارو‌ها در داروخانه‌ها پیدا نمی‌شود، اما سر از بازار آزاد با قیمت گزاف در می‌آورد؛ این‌ها نشان از وجود باندی در حوزه دارو است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعارض منافع در سازمان غذا و دارو وجود دارد، توضیح داد: وقتی رییس سازمان غذا و دارو همزمان عضو هیات مدیره یک شرکت دارویی می‌شود، چیزی جز تعارض منافع نیست؛ این که افرادی با داشتن منافعی در شرکتی، مسئولیت داشته باشند تعارض منافع و خلاف قانون است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۸ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۲۶۰۷۹۲، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین