پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۱۷
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: براساس بررسی های بعمل آمده بیش از 80 درصد از مردم منطقه غرب کشور از برنامه طرح تحول نظام سلامت رضایت دارند.

شعار سال: دکتر محمد آقاجانی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری اجلاس مدیران و معاونان درمان غرب کشور که در سالن اجتماعات بوستان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با وجود اینکه مردم غرب کشور از لحاظ زیرساخت های درمان با محدودیت هایی مواجه هستند ولی این میزان رضایت جای بسی خرسندی دارد.

آقاجانی تصریح کرد: در این اجلاس با حضور مدیران چهار منطقه در مورد دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت بحث شد و یا ابراز رضایتمندی از این طرح، جلسات اجرایی و کارشناسی خوبی برگزار شد.

وی از نشست مدیران و معاونان بخش درمان منطقه غرب کشور در کرمانشاه به عنوان چهارمین اجلاس قطب دانشگاه های کشور در حوزه درمان یاد کرد و افزود: خدمات سلامت و آموزش پزشکی کشور در 10 قطب تقسیم بندی شده است.

آقاجانی افزود: در اجلاس قطب غرب کشور (کرمانشاه) دانشگاه های کردستان، کرمانشاه، ایلام و همدان حضور داشتند که هدف از برگزاری آن انتقال برنامه ها، اهداف و سیاست های کلان وزارت بهداشت به دانشگاه های مستقر در قطب برای اجرای هرچه بهتر برنامه های ملی در حوزه درمان و نظام سلامت است.

* تبادل تجربیات موفق و ناموفق

وی از همفکری، تبادل نظر و انتقال تجارب موفق و ناموفق بین دانشگاه های مستقر در این استان ها به عنوان دومین هدف یاد کرد و گفت: این امر به بهتر اجرا شدن برنامه ها و ارتقای کیفیت خدمات سلامت کمک شایانی می کند.

آقاجانی اظهار کرد: الزامات منطقه ای هر منطقه از کشور دارای مسائل ویژه ای است چرا که بحشی از مسائل و معضلات کشوری است و برخی دیگر از معضلات ویژه منطقه است که این اجلاس مشکلات منطقه را بررسی می کند.

به گفته معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، مسائل سلامت مربوط به اربعین و عبور زائران از کرمانشاه و رسیدن به ایلام و مرز مهران یکی از مسائل منطقه ای است که در جلسه امروز بعد ازظهر مورد بررسی قرار می گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 16 دی 1394، کد مطلب:81910148 (5092639) : www. irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین