پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
فرماندار ایلام گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم مهمترین اصل در برگزاری انتخابات پیش رو در هفتم اسفند ماه امسال است.

شعارسال : ناصر خوشخبر روز چهارشنبه در شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: دستگاه ها، نهادها، سازمان ها و موسسات مختلف باید آمادگی لازم را برای هماهنگی و همکاری با ستاد انتخابات داشته باشند.

وی حضور حداکثری مردم را در انتخابات قانونمند ضروری و مهم دانست و افزود: با استفاده از همه ظرفیت ها و با تکیه بر قانون، تلاش همه ما بر پایه حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات است.
خوشخبر تاکید کرد: باید زیرساخت ها لازم و رفع نواقص موجود برای برپایی انتخابات فراهم شود تا بتوانیم خود را برای یک انتخابات سالم و قانونمند آماده کنیم.

وی یادآور شد: تمامی دستگاه های اجرایی بعنوان دست اندرکاران و مجریان انتخابات وظیفه دارند تلاش خود را برای برپایی انتخاباتی بانشاط، سالم و فراجناحی بکار ببندند و اصل بی طرفی در انتخابات را رعایت کنند.

فرماندار ایلام گفت: طبق برآورد اولیه امسال و در حوزه انتخابیه ایلام مکان هایی برای شعب اخذ رای اعم از شهری و روستایی در نظر گرفته شده است.

خوشخبر در بخش دیگری از سخنان خود افزود: برخی از مدیران ناخواسته در بعضی مجالس که محل تبلیغات داوطلبان است حضور پیدا می کنند که در این زمینه می طلبد همه هوشیار باشند.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم مهمترین اصل در برگزاری انتخابات است لذا باید شرایط را برای حضور همه مردم در پای صندوق های رای تسهیل کرد و این مهمترین وظیفه برگزار کنندگان و مجریان انتخابات است.

فرماندار ایلام با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر و نقش اتحاد و وحدت مردم در راستای خلق این انقلاب عظیم، افزود: با توجه به وضعیت خاص منطقه می طلبد همه با همدلی و همراهی و با پای کار بودن فرصتی فراهم کنیم تا برنامه های مورد نظر را به نمایش گذاشته و توانمندی و دستاورد های انقلاب اسلامی و کارآمدی جمهوری اسلامی را به همگان معرفی کنیم.

خوشخبر به نقش حضور مردم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در تمام این دوران و از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نقش پررنگ و در صحنه مردم را نباید فراموش کرد و در تمام برنامه ها از ظرفیت مشارکت مردم باید استفاده کنیم.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی "ایرنا" ، تاریخ انتشار چهارشنبه 16 دی 1394 ، کد مطلب 81909648 (5091808) : www.Irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
مردم تنها در بحث انتخابات مورد توجه قرار باید بگیرند یا کلیه فعالیت ها باید مشارکتی باشد ؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین