پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۹۹۱
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه قرار است تا آخر مهر ماه تمامی محورهای منتهی به عتبات عالیات زیر پوشش پایش تصویری برود، عنوان کرد: جاده های استان کرمانشاه از کنگاور تا مرز خسروی مجهز به دوربین خواهد شد.

شعار سال: مجتبی نیک کردار در جلسه ستاد اربعین استان کرمانشاه با بیان اینکه قرار بود زوار هفت استان کشور از مرز خسروی عازم عتبات عالیات شوند، بیان کرد: با توجه به خواست استان برای کم کردن تعداد استان ها، دیگر زوار استان همدان از مرز خسروی تردد نخواهند کرد.

وی بیان کرد: قرار است اربعین امسال زوار شش استان کشور از مرز خسروی عازم عتبات عالیات شوند که سال گذشته مجموع زوار این شش استان 300 هزار نفر بوده و امسال بعید است این تعداد بیشتر از 360 هزار نفر بشود.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به شبانه روزی نبودن ترددها در مرز خسروی، بعید است تعداد زواری که مسیر خسروی را برای تردد انتخاب می کنند بیشتر از برآوردها باشد.

نیک کردار با بیان اینکه قرار است تا آخر مهر ماه تمامی محورهای منتهی به عتبات عالیات زیر پوشش پایش تصویری بروند، عنوان کرد: قاعدتا جاده های استان ما از کنگاور تا مرز خسروی مجهز به دوربین خواهد شد.

وی عنوان کرد: از آنجایی که طرف عراقی در آن سوی مرز 60 گیت را ایجاد خواهد کرد، لذا باید تعداد گیت های داخل(مرز خسروی) نیز به 60 مورد برسد، این در حالیست که نیروی انتظامی تعداد گیت های لازم را 100 مورد اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه بر اساس برآوردها به 300 چشمه سرویس بهداشتی نیاز است، عنوان کرد: قول ایجاد 100 چشمه سرویس بهداشتی از سوی وزارت نیرو داده شده است.

برنامه ریزی برای استقرار 20 دستگاه تانکر آبرسان برای تامین آب شرب بهداشتی در مرز مرز خسروی و استقرار 50 حمام در هر پایانه(چهار پایانه داریم) از سوی وزارت نیرو از دیگر اقداماتی بود که نیک کردار ازآنها به عنوان اقدامات در دست انجام در مرز خسروی یاد کرد.

وی اضافه کرد: از اعتبار 6.5 میلیارد تومانی که قرار بود وزارت کشور برای تجهیز در اختیار شهرداری های شهرستان های مسیر زوار عتبات عالیات بدهد، تاکنون نیمی از آن به حساب شش شهرداری واریز شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 27 شهریور 96، کدمطلب:966-28314-5، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین