پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۹۰۵
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۸
جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: موکب‌های اربعین در کرمانشاه شناسنامه‌دار خواهد شد.

شعار سال: جلسه ستاد اربعین شهرستان کرمانشاه یکشنبه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه از شناسنامه دار کردن موکب های اربعین در کرمانشاه خبر داد و گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به زوار اربعین، موکب های اربعین شناسنامه دار می شوند.

باغ نبی خواستار افزایش فعالیت کمیته بهداشت در طول ایام اربعین شد و افزود: مناطق شش، پنج و هشت شهرداری کرمانشاه در مسیر برپایی موکب‌های اربعین قرار دارند و امسال باید بیشتر از قبل از ظرفیت بسیج، سپاه و ارتش استفاده شود.

معاون جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در این جلسه خواستار استفاده از ظرفیت های گردشگری استان کرمانشاه در ایام پیاده روی اربعین شد و گفت: با توجه به ورود چند میلیون نفر به استان طی بازه زمانی مشخص باید علاوه بر توجه به بُعد مذهبی درصدد معرفی بیشتر جاذبه های گردشگری استان کرمانشاه باشیم.

افشین ایرانی بر ارائه آموزش های پدافندی به زوار اربعین تاکید کرد و افزود: برای تامین اقلام خوراکی موکب‌ها با نرخی متعادل تر در ایام اربعین آمادگی داریم.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه در این جلسه با تاکید بر اینکه از برپایی موکبها در داخل سطح شهر خودداری شود، گفت: به منظور پیشگیری از ایجاد ترافیک و هرج و مرج، موکبهای سطح شهر به خارج از شهر انتقال یابد تا با پذیرایی از زوار واقعی نیت واقفین به درستی ادا شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 8 مرداد 96، کدمطلب: 4045482:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین