پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۹۵۳۵
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
شهرداری تهران در سال گذشته بیش از سه برابر مصوبه این مرکز در مراسم اربعین هزینه کرده است .

شعار سال: عبداللهی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از فعالیت شهرداری تهران در اربعین سال گذشته گزارشی ارائه داد و گفت بر اساس حکم وزیر کشور شهرداری در مساله اربعین ورود پیدا کرده است.

وی افزود :هدف شهرداری تنها تسهیلگری بوده است و از شش هزار کارگری که در سال های قبل عازم مراسم اربعین می شدند تعداد آن ها به یک سوم کاهش یافته است که بعضی از آن ها هزینه های خود را پرداخت می کردند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران تنها یک موکب در مسیر پیاده روی کربلا دارد افزود:۱۵۸۰ موکب داریم و کار ما زدن موکب نیست و تنها یک موکب داریم که با توان داوطلبان مردمی و مدیریت بسیج شهرداری صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پنج میلیارد تومان برای این مراسم از سوی شهرداری تهران در نظر گرفته شده است و بیش از ۱۵ میلیارد هزینه شده است، افزود :شهرداری در هشت گروه از ۱۳ گروهی که وزارت کشور تعیین کرده بود عضو بود و به مردم خدمت رسانی می کردند

ادامه دارد....

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری موج، تاریخ 19 شهریور 96، کد مطلب: 182192: www.mojnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین