پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۱۱۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان بهار از کمک ۱۰۰ میلیون تومانی مردم شهرستان بهار برای بازسازی عتبات عالیات خبرداد.

شعار سال: خسرو طالبی پیش از ظهر دوشنبه در شورای اداری عتبات عالیات شهرستان بهار که در دفتر امام جمعه تشکیل شد، گفت:سال گذشته در راستای بازسازی عتبات عالیات مردم خیر و نیکوکار شهرستان بهار ۱۰۰ میلیون تومان هدایای نقدی و غیر نقدی اهدا کردند.

طالبی ادامه داد: در اربعین سال گذشته دو موکب آیت الله بهاری علاوه بر موکب های روستایی در بهار و کربلا دایر شده بود که بیش از ۷۰۰ میلیون تومان هزینه موکب ها بوده است.

وی عنوان کرد: امسال نیز دو موکب در بهار و کربلا دایر خواهیم کرد و پیش بینی می‌شود بیش از ۳۰ هزار غذا در بین زائران حسینی توزیع شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بهار با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات با برنامه ریزی کارهای شایسته و پسندیده ای را انجام می دهد، اظهار داشت: شهرستان بهار در این زمینه به خوبی درخشیده و برای رونق بخشی به امور نیازمند حضور خیران و نیکوکاران هستیم.

امام جمعه بهار نیز گفت: خدمت به زوار اهل بیت(ع) و تلاش برای ساخت مرقد مطهر و مقدس آن امام همام امری خداپسند است که توفیق آن نصیب شما شده و از این بایت باید قدر بدانید.

حجت الاسلام حبیب حاتم نیا با بیان اینکه دشمن تلاش های زیادی می کند تا بین مردم ایران و اهل بیت جدایی بیندازد، افزود: مردم ایران در طول تاریخ از دوست داران و ارادتمندان اهل بیت به شمار می رفتند و با طی مسافت بسیار زیادی به محضر آن امامان می رسیدند و از حضور ایشان بهره می جستند.

وی گفت: مردم ایران امروز نیز به لطف همین ارادت و دوستی سعی در ساخت مرقد و صحن اهل بیت (ع) دارند.

وی تاکید کرد: سیاست گذاری ستاد بازسازی عتبات متبرکه شهرستان بهار، بر اساس ایجاد مودت و همدلی بین شیعه و سنی، در پی فرمایشات مقام معظم رهبری است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 9 مرداد 96، کدمطلب: 4046122:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین