پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۶۹۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با ایام اربعین دو موکب از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری در کربلا و نجف برپا می‌شود.

شعار سال: سید جعفر موسوی اظهار داشت: یک موکب در عمود 285 در مسیر نجف به کربلا و موکب دیگر در کربلا از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برای پذیرایی از زائران حسینی برپا می‌شود.

وی افزود: در موکب عمود 285 تنها غذای گرم پخت و در بین زائران توزیع می‌شود اما در موکب کربلا علاوه‌بر پذیرایی، زائران اسکان نیز داده می‌شوند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری بیان کرد: امسال استان اسکان و پذیرایی 220 هزار زائر اربعین حسینی در مدت 10 روز را عهده‌دار شده که از این تعداد 100 هزار نفر در کربلا، 70 هزار نفر در عمود 285 نجف و 50 هزار نفر در مرز شلمچه پذیرایی و اسکان داده می‌شوند.

موسوی با اشاره به تهیه 50 چشمه سرویس بهداشتی و 10 دوش حمام برای زائران اربعین حسینی گفت: موکب‌ها نیازمند سه دستگاه نانوایی سیار، یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی، تامین 20 دستگاه کپسول آتش نشانی، اعزام دو دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل و تیم پزشکی هستند.

وی با اشاره به تهیه 30 تن آرد، 20 تن گوشت قرمز و دو تن روغن خاطرنشان کرد: شش تریلر آب معدنی، دو کانتینر یخچال‌دار، تانکر آبرسان و سوخت به همراه ظروف یک بار مصرف و مواد شوینده از مهم‌ترین نیازهای مراسم اربعین حسینی است که باید برای تهیه آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شماره حساب 3336 بانک صادرات برای دریافت کمک‌های نقدی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: خیران می‌توانند کمک‌هایی از جمله مواد خوراکی، پوشاک و کمک‌های مالی خود را به دفتر مرکزی ستاد بازسازی عتبات در خیابان ورزش، کوچه 36، پلاک 33 و یا به دفاتر ائمه جمعه در شهرستان‌ها تحویل دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 10 مهر 96، کد مطلب: 1534444: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین