پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۶۹۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
مسؤول درمانگاه قرارگاه جهادی سجادیه مازندران گفت: پزشکان قرارگاه جهادی سجادیه مازندران با ایجاد دو درمانگاه برادران و خواهران در مسیر نجف به کربلا 17 هزار زائر اربعین حسینی را به صورت رایگان درمان کردند.

شعار سال: عاشقان سیدالشهدا(ع) لبیک گویان دل به راه عشق گفته و مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی از نجف به کربلا را با پای دل طی کردند.

جمعی از این جماعت به‌دنبال نگاه سید و سالار شهیدان با ارائه خدمات درمانی و پزشکی در قالب گروه جهادی و بسیج جامع پزشکی، بدون وابستگی به سازمان و نهادهای دولتی دیگر تلاش کردند تا در کنار مردم کشور عراق در اجتماع عظیم اربعین حسینی خدمات درمانی را به زائران ارائه نمایند.

مسؤول درمانگاه قرارگاه جهادی سجادیه مازندران با بیان اینکه قرارگاه جهادی سجادیه استان با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی در اربعین حسینی حضور پیدا کرده بود، اظهار کرد: این قرارگاه با ۹۵ کادر درمانی شامل ۱۵ پزشک، ۵۲ پرستار، شش نیروی داروخانه، شش مترجم و ۱۶ نیرو از کادر پشتیبانی به کشور عراق اعزام کرده بود در مسیر نجف به کربلا مستقر شده بودند.

اسماعیل اکبری‌ثاقب با بیان اینکه تمامی هزینه‌های سفر را خود افراد متقبل شدند، افزود: خادمان قرارگاه جهادی سجادیه استان مازندران به صورت داوطلبانه و جهادی در این اجتماع عظیم حضور یافتند.

وی تصریح کرد: قرارگاه جهادی سجادیه مازندران با ایجاد دو درمانگاه به تفکیک خواهران و برادران در مسیر نجف به کربلا «عمود ۲۸۵» در موکب امام‌ رضا(ع) طی این مدت 17 هزار بیمار را به صورت رایگان درمان کردند.

مسؤول درمانگاه قرارگاه جهادی سجادیه مازندران خاطرنشان کرد: خادمان درمانی قرارگاه جهادی سجادیه استان در این مدت چهار مریض بدحال را نجات و احیا و هشت بیمار را به بیمارستان شهر نجف اعزام کردند.

اکبری بیان کرد: در این مدت استقرار تیم درمانی و پزشکی خدمات‌دهی به بیماران قلبی، تنفسی، گوارشی، دیابتی، آنفولانزا، تب و سرماخوردگی، گرفتگی و ضعف عضلانی و دندانپزشکی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه خرید تجهیزات و دارو برای استقرار قرارگاه سجادیه مازندران حدود چهار میلیارد ریال هزینه داشته است، گفت: پزشکان و پرستان قرارگاه سجادیه استان مازندران زائرانی از کشورهای عراق، افغانستان، آلمان، هند، پاکستان، لبنان و آذربایجان را درمان کردند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 23 آبان 96، کد مطلب: 13960823000386، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین