پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۵۶۱
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
مسئول برنامه بهداشت محیط در اربعین حسینی گفت: از ابتدای حضور نیروهای بهداشت محیط وزارت بهداشت ایران در کشور عراق تا کنون، 713 جلسه هماهنگی بین این نیروها و سایر دستگاه‌های مسئول در عراق برگزار شده است.

شعارسال : سید رضا غلامی در این باره گفت: 1080 جلسه آموزشی برای مسئولان و خدمه مواکب ایرانی در عراق با رویکرد ارتقای سلامت زائران انجام شده و 12 هزار و 228 نفر از خدمه و مسئولان این مواکب، تحت آموزش‌های بهداشتی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون 2454 موکب ایرانی در عراق شناسایی شده است، افزود: از ابتدای استقرار همکاران بهداشت محیط وزارت بهداشت ایران در کشور عراق، 7 هزار و 450 مورد بازدید از موکب‌ها انجام شده است.

مسئول برنامه بهداشت محیط در اربعین حسینی خاطرنشان کرد: تاکنون 2251 مورد کلرسنجی توسط همکاران ما انجام شده و حدود 4 میلیون و 227 هزار لیتر آب آشامیدنی، کلر زنی شده و 818 مورد مداخله بهداشتی اصلاحی سیستم آب، فاضلاب و پساب نیز انجام شده است.

غلامی با اشاره به 954 مورد کنترل مراحل پخت غذای زائران اربعین حسینی، یادآور شد: یک هزار و 43 مورد سنجش دمای مواد غذایی به ویژه غذای پخته شده در حال توزیع انجام شده تا غذای زائران به عنوان یکی از مهمترین عوامل سلامت آنها، کنترل شود و از بیماری آنها پیشگیری کند.

وی در پایان یادآور شد: در این مدت به 36 هزار و 205 زائر اربعین حسینی، آموزش‌های بهداشت فردی و اجتماعی ارائه شده است همچنین 404 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی، معدوم شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار: 18 آبان 1396، کدخبر: 681979،www.pana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین