پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۳۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره به آمار کل مصدومین تعطیلات نوروز تا دوازدهم فروردین ماه، گفت: کل مصدومین ایام نوروزی ۱۷۹ هزار و ۵۵۱ نفر بوده است و ۳۹ هزار و ۹۸۴ مورد آن مربوط به حوادث ترافیکی بود. ۳۴ هزار و ۴۷۰ مصدوم ترافیکی نیز از سوی نیروهای اورژانس کشور به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها اعزام شده‌اند.

شعار سال: سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره به آمار کل مصدومین تعطیلات نوروز تا دوازدهم فروردین ماه، گفت: کل مصدومین ایام نوروزی ۱۷۹ هزار و ۵۵۱ نفر بوده است و ۳۹ هزار و ۹۸۴ مورد آن مربوط به حوادث ترافیکی بود. ۳۴ هزار و ۴۷۰ مصدوم ترافیکی نیز از سوی نیروهای اورژانس کشور به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها اعزام شده‌اند.

دکتر پیرحسین کولیوند افزود: در تعطیلات نوروز ۹۷ دو میلیون و ۱۳۲ هزار و ۴۶۸ مورد مراجعه به اورژانس‌های بیمارستانی گزارش شده است که از این تعداد 80 هزار و 523 نفر در بخش‌های ویژه بستری شدند. در این ایام ۳۲ هزار و ۵۵۴ عمل جراحی اورژانس و ۲۱ هزار و ۲۷۹ عمل جراحی الکتیو در بیمارستان‌های کشور انجام شده است همچنین بیشترین بیماری‌هایی که در تعطیلات نوروز در اوراژانس‌ها گزارش شده مربوط به بیماری‌های قلبی تنفسی گوارشی و مغزی بوده است.

بنابر اعلام روابط عمومی اورژانس کشور، کولیوند در ادامه با اشاره به نظارت‌های بهداشتی که طی نوروز ۹۷ از سوی وزارت بهداشت بر اماکن عمومی، تفرجگاه‌ها و رستوران‌ها انجام شده است، گفت: بر این اساس تاکنون یک میلیون و ۳۴۱ هزار و ۷۲۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم و ۱۰۰۶۰ واحد نیز به مراجع قضایی معرفی شدند همچنین ۲۰۶۸ واحد نیز از سوی بازرسان پلمب شده‌اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پارسینه، تاریخ انتشار 13 فروردین 97، کد مطلب: 419790، www.parsine.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
0
0
واقعا خداروشکر که در ایام نوروز این اتفاق افتاد چون مردم مجبورن که در این ایام راحت تر و زودتر اعتماد کنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین