پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۹۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۹
رییس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: تاکنون یک میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۱۰ کیلو گرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی معدوم شده است.
شعارسال: سید رضا غلامی ضمن تاکید بر تشدید بازرسی ها همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی، گفت: تاکنون ۶۵۰۸۸۶ بازدید بهداشت محیطی از مراکز و اماکن و با تاکید بر مراکز و اماکن حساس به عمل آمده است و بازرسان بهداشت محیط ۲۲۵۱۳ مورد از مراکز و اماکن بین راهی را مورد بازدید قرار داده اند.

غلامی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۱۸۰۲ مورد از محل های متخلف بهداشتی پلمپ شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۰۹۳ مورد از مراکز و اماکن متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده اند و ۱۴۶۶۴ مورد از بازرسی ها با دستگاه ها و ادارات دیگر به ویژه تعزیرات انجام شده است.

رییس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه تاکنون۳۵۳۲۸۷ مورد کلر سنجی انجام شده است، ادامه داد: از ابتدای طرح تاکنون، ۴۶۵۳۳ مورد اخطار برای نواقص بهداشتی صادر شده و ۲۱۱۷۲ مورد نمونه برداری مواد غذایی از سطح عرضه صورت گرفته که در طی آن ۱۲۷۷۴۱۰ کیلو گرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی معدوم سازی شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 10 فروردین 1397 ، کدخبر: 4260487 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
این بازرسی ها باید در این ایام بیشتر میشد چون تخلاف بیشتری میتونه رخ بده تو این مدت
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
خدا کنه همیشه به فکره سلامت مردم باشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین