پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۱۷۱
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۷
فرماندار سمنان با بیان اینکه برنامه ریزی برای سهمیه شش هزار نفری این شهرستان در اربعین صورت گرفت، گفت: چهار موکب شناسنامه‌دار از سمنان در نجف به زائران خدمات ارائه خواهند کرد.

شعار سال: سید عباس دانایی در دومین نشست ستاد اربعین حسینی سمنان ضمن اشاره به آخرین اقدامات برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین، بیان کرد: هدف از برنامه ریزی اربعین هماهنگی هرچه بیشتر مسئولان موکب‌ها در ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی با هدف شناسایی قوت و ضعف فعالیت‌ها در اربعین گذشته و زمینه‌سازی برای هم افزایی در این آئین معنوی است.

وی با اشاره به سهمیه شش هزار نفری سمنان در آئین اربعین حسینی بیان کرد: ساماندهی موکب های شهرستان در نجف اشرف و آمادگی برای ارائه خدمات مطلوب به زائران در زمره اولویت های ستاد اربعین است.

فرماندار سمنان برلزوم تعامل مدیران موکب ها تاکید کرد و گفت: ارائه خدمات شایسته در اربعین حسینی به زائران وظیفه متولیان این امر است.

دانایی از فعالیت چهار موکب شناسنامه دار سمنان در نجف اشرف و در طول مسیر پیاده روی خبر داد و افزود: در خصوص استقرار پزشک و روحانی در حوزه بهداشت، درمان و مسائل دینی در موکب ها اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.

شوراها منبع اصلی توسعه شهری هستند

فرماندار سمنان همچنین در دیدار با اعضای منتخب شورای اسلامی شهرها و روستاهای این شهرستان، ضمن اشاره به اهمیت کار شوراها و دهیاران در توسعه بخش های مختلف روستایی، اشرافیت کامل شوراها بر قوانین و مقررات را در تحقق این امر بسیار تاثیر گذار دانست و گفت: راهیابی ۱۴ عضو جدید به شوراهای بخش مرکزی یک اتفاق خوب است که باید از این ظرفیت به وجود آمده بهره برد.

دانایی بر لزوم تعامل مطلوب با دستگاه‌های متولی در پیشبرد اهداف تاکید کرد و بیان داشت: تعامل مثبت و سازنده بین دهیاری و شورا و دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی از مهمترین مزایای فراگیری قوانین و مقررات مرتبط باشورا و دهیاری‌ها است.

وی با اشاره به اقدامات مطلوب شوراها در بخش های عمرانی، درمانی و ... از افتتاح پروژه های روستایی در اولین روز هفته دولت سال جاری در بخش مرکزی سمنان خبر داد.

فرماندار سمنان از تصویب سند آمایش سرزمین استان در شورای برنامه ریزی و ارسال آن به سازمان برنامه و بوجه کشور خبر داد و افزود: سند تدبیر و توسعه در قالب سند آمایش در سطح شهرستان نیز در دست اقدام است که برای تصویب به شورای برنامه ریزی استان ارسال شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 10 مرداد 96، کدمطلب: 4047145:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین