پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۸۰۵۷۷
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد اربعین استان تهران صبح شنبه با برگزاری نخستین جلسه فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

شعار سال: علیرضا مهدوی شاهرودی رئیس کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد اربعین استانداری تهران دراین جلسه گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده و ابلاغ وزارت کشور، خدمت رسانی به زایران مراسم اربعین امام حسنی(ع) در شهر نجف اشرف به استانداری تهران واگذار شده است.

به گفته وی، روزانه و در ایام برگزاری مراسم معنوی اربعین، حدود 50 هزار زایر در نجف اشرف از سوی استانداری تهران میزبانی می شوند.

وی افزود: برهمین اساس، ستاد اربعین استان تهران فعالیت خود در راستای برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم برای تامین زیرساخت های مناسب خدماتی و اجتماعی برای خدمت به زائران در حوزه های مختلف را آغاز کرده است.

مهدوی با اشاره به لزوم فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی در خصوص مراسم اربعین، تصریح کرد: به همین منظور، کمیته ای با عنوان «فرهنگی و اطلاع رسانی» در ستاد اربعین استان تهران تشکیل و فعال شده است.

وی افزود: اطلاع رسانی در خصوص فعالیت های ستاد، اقدامات فرهنگی برای معرفت افزایی، تهیه فیلم و برنامه های مستند از مراسم اربعین از جمله وظایف اصلی کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی است که با حضور مشارکت دستگاههای دولتی و همچنین استفاده از ظرفیت بخش خصوصی انجام می شود.

رییس کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد اربعین استان تهران گفت: برهمین اساس دستگاه های شبکه پنج سیما، خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، ستاد عتبات عالیات، شهرداری تهران، رادیو تهران، سپاه سیدالشهدا تهران بزرگ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، اوقاف و امور خیریه و استانداری تهران عضو این کمیته هستند.

در ادامه این جلسه احکام اعضای کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد اربعین استان تهران توسط رییس این کمیته ابلاغ شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 25 شهریور 96، کد مطلب: 82666246 ، www. irna. ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین