پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۷۵۳
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار هرمزگان گفت: در سال 95 نزدیک به یک میلیارد و 400 میلیون تومان کمک‌های مردمی از سراسر استان هرمزگان برای خدمات‌رسانی به زائران امام حسین(ع) در ایام اربعین جمع‌آوری شد.
شعارسال: علی رئوفی ظهر امروز در آئین تجلیل از خادمان و دست‌اندرکاران ستاد اربعین حسینی استان هرمزگان با اشاره به اهمیت زیارت مزار شریف حضرت سیدالشهدا(ع) با ذکر احادیثی از ائمه دراین خصوص، بیان داشت: امام صادق (ع) می‌فرمایند کسی که به زیارت مزار شریف حضرت امام حسین(ع) نرود تا اینکه از دنیا برود از نظر دین و ایمان اگر هم وارد بهشت گردد، جایگاه او از همه اهل ایمان پائین‌تر است.

وی با اشاره به حدیث دیگری در باب اهمیت زیارت مزار حضرت امام حسین(ع) از امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: زائر امام حسین(ع) در کربلا همانند زائر خداوند در عرش است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار هرمزگان با اشاره به رشد گسترده زائران اعزامی از هرمزگان جهت شرکت در پیاده‌روی اربعین، تصریح کرد: در سال 95 با رشد گسترده و بیش از صد در صدی اعزام زائران اربعین از هرمزگان جهت شرکت در اجتماع بزرگ اربعین مواجه بودیم که با سال 94 قابل مقایسه نبود و امسال قرار بود 10 هزار نفر از هرمزگان جهت شرکت در مراسم اربعین اعزام شوند که از مبادی رسمی 23 هزار نفر اعزام شدند.

وی با اشاره به کمک‌های مردم استان به ستاد مردمی اربعین، افزود: در سال 95 نزدیک به یک میلیارد و 400 میلیون تومان کمک های مردمی از سراسر استان جهت خدمات‌رسانی به زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین جمع‌آوری شد.

رئوفی با اشاره به سفر خود در ایام اربعین به شهرهای زیارتی عراق و شرکت در پیاده‌روی بزرگ اربعین، اظهار داشت: این حرکت میلیونی اصلاً قایل وصف نیست و تا انسان در کربلا نباشد خدمتی که عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) به زائرینش می‌کنند نمی‌تواند درک کند و این حرکت با هیچ چیز قابل وصف نیست.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24 بهمن 1395، کدخبر: 13951124000918، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین