پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۹۴۴
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.
یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود

شعارسال:جلیل بالایی در کرمانشاه از میزبانی استان کرمانشاه از یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری در سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: این گردهمایی در اسفند ماه امسال در کرمانشاه برگزار می‌شود و یک رخداد مهم است که می‌تواند به معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان بسیار کمک کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این گردهمایی تاکنون در شهرهای بسیار بزرگی مانند تبریز و اصفهان برگزار شده است گفت: خوشبختانه امسال نیز کرمانشاه میزبان همایش راهنمایان گردشگری سراسر کشور خواهد بود.

بالایی با بیان اینکه در این گردهمایی 600 نفر از راهنمایان گردشگری از 21 استان کشور حضور خواهند داشت بیان کرد: وظیفه اصلی این راهنمایان شناسایی ظرفیت‌های گردشگری استان و معرفی آنها برای هدایت گردشگرانی که مقصد خود را با مشورت انتخاب می‌کنند، است.

وی با اشاره به اینکه این گردهمایی 4 روز به طول خواهد کشید عنوان کرد: در طی مدت این چهار روز استان کرمانشاه توسط خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه استانی و کشوری به عرصه ملی معرفی خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در دو روز نخست این گردهمایی راهنمایان در قالب کارگاه‌های آموزشی و سیمینار به تبادل نظر و‌تجربه می‌پردازند گفت: در دو روز باقیمانده نیز این راهنمایان در قالب 4 گروه از 4 مسیر گردشگری استان بازدید تا به بهترین نحو آثار و‌ مناطق گردشگری را شناسایی و‌ معرفی کنند.

وی افزود: در این راستا در هر گروه 170 نفر از راهنمایان گردشگری سراسر کشور به نقاط مختلف استان سفر خواهند کرد تا با ظرفیتها و جاذبه‌های گردشگری و طبیعی استان آشنا شوند.

شعارسال،با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار23مرداد 96،کدخبر: 1490944، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین