پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۹۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
فرماندار دشت آزادگان گفت: مرز چذابه از اهمیت اقتصادی بالایی برخوردار و در ۸ ماهه نخست امسال بیش از ۶۲۵ میلیون دلار از مجموع صادرات غیرنفتی استان خوزستان را به خود اختصاص داده است.

شعار سال: نادر عمیدزاده در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان خوزستان در آبادان اظهار داشت: شهرستان دشت آزادگان در حوزه گردشگری از جاذبه‌های طبیعی خوبی برخوردار است که متأسفانه کمتر مورد توجه قرارگرفته زیرا یکی از گونه‌های آهوی کمیاب کشور در منطقه ‌ام الدبس زیست دارد.

وی افزود: منطقه ام الدبس یا جنگل ام الدبس در شهر بستان از توابع شهرستان دشت آزادگان یکی از جاذبه‌های زیبا و بکر این شهرستان است که در سه فصل پاییز، زمستان و بهار مناظر بسیار زیبایی را در این شهر مرزی رقم می‌زند.

فرماندار دشت آزادگان عنوان کرد: شهرستان دشت آزادگان در حال فراهم آوردن تمهیدات لازم برای تعطیلات نوروزی 96 است که در این راستا بسته‌های معرفی جاذبه‌های دشت آزادگان در قالب بولتن و تصاویر ویژه برای ارائه در نمایشگاه توانمندی‌های روستایی که در تهران بازگشایی می‌شود در حال آماده‌سازی هستند.

وی افزود: شهرستان دشت آزادگان سالانه میزبان 4 میلیون نفر در قالب راهیان نور، گردشگران و زائران اربعین حسینی است.

عمیدزاده بیان کرد: مرز چذابه از اهمیت اقتصادی بالایی برخوردار و در 8 ماهه نخست امسال بیش از 625 میلیون دلار از مجموع صادرات غیرنفتی استان خوزستان را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: استان خوزستان به‌واسطه همجواری با کشور عراق همچنین وجود وجه اشتراک‌های فراوان میان مردم شهرهای مرزی سبب شده تا همکاری و تعاملات گسترده‌ای با این کشور به‌ویژه در اربعین حسینی داشته باشیم.

رئیس شورای اداری دشت آزادگان افزود: اربعین حسینی امسال در مرز چذابه میزبان بیش از 800 هزار نفر بودیم، زیرساخت‌های حمل‌ونقل یکی از محورهای توجه ستاد اربعین حسینی به مرز چذابه بود که خوشبختانه با ورود استاندار خوزستان و همکاری مناسب اداره کل راهداری 17 کیلومتر جاده جدید احداث شد، ایجاد پارکینگ 55 هکتاری با پذیرش بیش از 35 هزار خودرو از اتفاقات خوب اربعین حسینی امسال در مرز چذابه بود.

فرماندار شهرستان دشت آزادگان عنوان کرد: خوشبختانه بخش عمده‌ روشنایی مسیر زائران به مرز شلمچه تأمین شد، ورود شهرستان‌های معین دشت آزادگان و همکاری مناسب آنان با مسئولان دشت آزادگان را می‌توان نقطه قوتی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرز چذابه دانست.

عمیدزاده گفت: درخواست داریم استانداری به موضوع جانمایی موقعیت موکب شهرستان‌های معین مرز چذابه در این مرز ورود کند تا شهرستان‌های معین پیش از اربعین حسینی 96 تأمین زیرساخت‌های خدمت‌رسانی به زائران در موقعیت‌های خود را آغاز کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 11 دی 95، کد مطلب: 1282949: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
محرومیت چذابه پس چرا اینقدر زیاده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین