پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۱۴۶
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
استاندار کرمانشاه از فراهم شدن زیرساخت های لازم برای تردد 400 هزار زائر اربعین از مرز خسروی خبر داد.

شعار سال: اسدالله رازانی در نشست با معاون وزیر کشور در مرز رسمی خسروی افزود: بر اساس توافق نامه امضا شده بین دو کشور اربعین امسال 400 هزار زائر از مرز خسروی تردد می کنند.

وی اظهار کرد: تردد زائرین اربعین حسینی از مرز رسمی خسروی سعادت بسیار بزرگی است که نصیب مردم استان کرمانشاه شده و امیدواریم با ایجاد زیرساخت های لازم و پذیرایی شایسته از زائران میزبان خوبی برای آن ها باشیم.

وی گفت: طبق تصیم ستاد مرکزی اربعین حسینی امسال زائران استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، کردستان و کرمانشاه از مرز رسمی خسروی عازم عتبات عالیات شوند. همچنین زائران کشورهای خارجی از مرز رسمی خسروی به عراق در ایام اربعین حسینی خبر داد.

رازانی با اشاره به اقدامات انجام شده جهت تسهیل تردد زائرین از مرز خسروی، گفت: بهسازی جاده ها، ایجاد روشنایی، اضافه کردن گیت های ورود و خروج تا 60 گیت، ایجاد توقف گاه در شش نقطه با ظرفیت 50 هزار خودرو در مسیر قصرشیرین تا مرز خسروی، روکش آسفالت و ایجاد سرویس های بهداشتی از جمله این اقدامات است.

استاندار کرمانشاه گفت: در بحث اسکان و تغذیه نیز اقدام ها و هماهنگی لازم انجام شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی تابناک ، تاریخ انتشار 28 شهریور 96، کدمطلب۷۳۱۵۷۸، www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین