پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۳۱۱
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱
معاون شرکت توزیع برق استان کرمانشاه، از تامین برق و روشنایی مسیر تردد زائران اربعین از کنگاور تا قصرشیرین خبر داد.

شعار سال: محمد مرادی گفت: پس از قطعی شدن بحث عبور زوار از مرز خسروی و با اعلام رسمی استاندار کرمانشاه که قرار است حدود ۱۳ درصد از زوار اربعین از مرز خسروی عبور کنند، شرکت توزیع نیروی برق استان نیز به عنوان یکی از دستگاه های عضو ستاد مرکزی عتبات عالیات فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی‌ صورت گرفته برآورد شده روزانه حدود ۵۰۰ هزار نفر از مرز خسروی عبور کنند، ادامه داد: درهمین راستا وظیفه تامین زیرساخت روشنایی معابر، مسیرها و پارکینگ‌ها با شرکت توزیع برق است.

مراد با بیان اینکه بزرگراه قصرشیرین به خسروی ۱۵ کیلومتر مسیر روشنایی دارد، افزود: بسیاری از بخش های این مسیر نیازمند عملیات اصلاح و بهینه سازی است.

به گفته این مسئول، هم اکنون حدود شش کیلومتر روشنایی معابر بزرگراه قصرشیرین به خسروی با استفاده از جدیدترین دستگاه‌ها در حال اصلاح و بهینه سازی است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با اشاره به تجارب گذشته عبور زوار، یکی از نیازهای اصلی زائرین را پارکینگ خودرو اعلام کرد و گفت: پارکینگ‌ها نیازمند تامین روشنایی است و در همین راستا تامین روشنایی ۱۴۰ هکتار پارکینگ‌های مختص به زوار اربعین توسط برج های نوری نیز در دستور کار است.

وی ادامه داد: فعالیت موردنظر دیگر تقویت شبکه ۲۰ کیلوولت خسروی است که به همین منظور ۱۷ کیلومتر خط فشار متوسط هوایی جهت افزایش قابلیت اطمینان برق مسیر قصرشیرین به خسروی پیش بینی شده است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه همچنین از تهیه چهار دستگاه دیزل ژنراتور برای مراکز اضطراری خبرداد و افزود: برق رسانی به ۲۰ موکب حسینی در مسیر قصرشیرین به خسروی نیز در برنامه شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه قرار دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 25 مرداد 96، کدمطلب: 4060592:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین