پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۹۰۷
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
در محدوده محمودآباد به مناطق روستایی مسیری وجود دارد، که فاقد روشنایی کافی بوده بخشی از روشنایی آن توسط اداره برق تامین خواهد شد، اما به نظر می رسد بقیه مسیر در حوزه اختیارات آن ها نبوده و همچنان در تاریکی به سر می برد.

شعار سال: یکی از موضوعاتی که باید در محدوده شهرها به آن توجه کرد، روشنایی معابر برای تردد آسان خودروها در شب ها است، در بیشتر مسیرها و معابر شهر روشنایی وجود دارد، اما در برخی معابر به علت نبود چراغی که سبب دید در شب شود خطراتی را برای عابران پیاده ایجاد خواهد کرد.

در همین ارتباط یکی از مسیرها که فاقد روشنایی کافی بوده، مسیر محمود آباد به سمت تالارهای عروسی است، باید اشاره کرد این مسیر با آمدن فصل بهار و فراهم شدن شرایط جوی افراد زیادی مراسم ازدواج خود را در تالارهای عروسی برپا می کننداین مسیر که سبب تردد خودروها به تالار عروسی می شود می تواند در اثر نبود روشنایی منجر به تصادف و ایجاد خطر برای شهروندان کند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان در رابطه با عدم روشنایی مسیر محمود آباد به تالارهای عروسی گفت: در مناطقی که خانه های مسکونی وجود داشته و معابر عمومی بوده، مسئله روشنایی آن ها پیگیری خواهد شد. راهزادی بیان کرد: مسیرهایی که جاده بوده در حوزه راهداری است که روشنایی آن باید در آن مناطق توسط راهداری تامین شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای در خصوص روشنایی مسیر محمود آباد گفت: روشنایی آزاد راه ها و جاده ای اصلی در حوزه وظایف اختیارات راه داری بوده و این اداره مسوولیتی در قبال روشنایی آن معابر ندارد.

در پایان باید گفت مسیر محمود آباد که به سمت تالارهای عروسی منتهی می شود بخشی از روشنایی آن نظیر مناطق مسکونی به وسیله اداره برق تامین خواهد شد، اما آن بخش که جاده بوده، توسط اداره راهداری بیان شده در حوزه اختیارات آنها نیست بنابراین باید آن مسیر همچنان بدون روشنایی باقی مانده که در اثر این اتفاق ممکن است انواع تصادفات یا خطراتی که برای شهروندان خطر آفرین باشد ایجاد کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 1 اردیبهشت 1398 ، کد مطلب: 117964، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین