پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۳۵۳
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۴
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت:‌ 20 پایگاه موقت و سیار جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در اربعین امسال، از کنگاور تا مرز خسروی دایر می‌شود.

شعارسال: پیمان یاوری، اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر استان امسال خدمات بهتر و متفاوت‌تری را نسبت به سال‌های گذشته در بحث امنیت و اسکان در اردوگاه‌ها به عاشقان ابا‌عبدالله الحسین(ع) ارائه می‌دهد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: هماهنگی‌های لازم برای آسایش و آرامش زائران با نیروی انتظامی در بحث امنیت، راه و ترابری در بحث دور برگردان‌ها مسیر تردد در پیشگیری از حوداث، شهرداری از نظر نظم در ترمینال‌ها و رفع دیگر مشکلاتی که سال‌های گذشته با آن مواجه بودیم، انجام شده است.

وی با اشاره به نیاز همکاری پلیس راه در طول مسیر تردد زوار، گفت: در بعضی موارد نیاز است نیروهای امدادی(تیم‌های نجات) مسیر یک طرفه را برگردند و در این مواقع نیاز به همکاری پلیس راه الزامی است.

یاوری از هماهنگ کردن نیروهای امدادی با پخش فرآورده‌های نفتی خبر داد و افزود: از قصرشیرین تا خسروی با وجود حرکت زوار تردد ماشین‌های عملیاتی مشکل است، لازم است هماهنگی لازم برای پر کردن کپسول‌های گاز انجام شود تا وقت زیادی صرف پرکردن مخازن گاز در هنگام تردد نشود.

این مسؤول با اشاره به استقبال پرشور زائران در ایام اربعین حسینی و تردد زوار 6 استان از کرمانشاه، در موقع برگشت زائران ترافیک را با ازدحام جمعیت، خستگی و خواب آلودگی، تاول پاهای زائران و بیماری‌های احتمالی سفر پیش‌بینی کرد و افزود: لازم است برای بازگشت زوار تدابیر بیشتری اندیشیده شود.

یاوری تاکیدکرد: 20 پایگاه موقت و سیار جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از کنگاور تا مرز خسروی دایر می‌شود باید از تمام توان استان استفاده کنیم تا زائران حسینی با سلامت و آسودگی خاطر مسیر رفت و برگشت خود را طی کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 3مهر1396، کدخبر: 13960703000194: www.kermanshah.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین